31. خرداد 1396 - 12:35   |   کد مطلب: 17306
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص حمله موشکی ایران به مواضع تروریست ها در سوریه گفت: این حمله نشان دهنده اقتدار نظامی ایران و هشدار اولیه به شرارت تروریست ها و حامیانشان بود.
بسیج جامعه زنان,حمله موشکی ایران به داعش,مینو اصلانی,مسئول سازمان بسیج زنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری مهر : مینو اصلانی در خصوص حمله موشکی  ایران به مواضع تروریستی در سوریه گفت: این حمله با اقتدار تمام و با همت پاسداران با اخلاص و توانمند، با تاسی از شهدای گرانقدر، بویژه شهید حسن تهرانی مقدم بیش از آنکه پاسخی به ددمنشی گروهک تروریستی و تفکیری داعش باشد، در پاسخ به تمام کسانی که این گروهک را حمایت می کنند، بود زیرا فی نفسه این گروهک عددی نیست به جز یک عده آدم بی سواد، وحشی مسلک و حیوان صفت که قائل به هیچ آداب انسانی ای نیستند.

وی افزود: پیام جدی این حمله به حامیان تروریست ها، کسانی که بوسیله اسلحه، مهمات و تدارکات آن ها را تجهیز می کنند این بود که آنان باید بدانند اگر کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی شود و در داخل کشور شرارت کنند، پاسخ های سخت تر و سنگین تری دریافت خواهند کرد و به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب، «دوران بزن در رو گذشته است»!

اصلانی ادامه داد: این حمله یک هشدار اولیه و بسیار کوچک به شرارت تروریست ها و حامیانشان بود و از این به بعد مقابله با این گروهک ها و عملیات تروریستی وارد مرحله جدیدی شده است و بدانند که جمهوری اسلامی با اقتدار کامل و با در اختیار داشتن نیروهای مومن، با اخلاص و انقلابی اعم از ارتش، سپاه و نیروهای مردمی این آمادگی را دارد که در مقابل هر گونه تعدی تروریست ها و حامیان آن ها بایستد.

وی تاکید کرد: سپاه با این اقدام نشان داد که با اقتدار کامل از نظام، حاکمیت جمهوری اسلامی و سرزمین ایران اسلامی دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که اگر خون مظلومی در این کشور به زمین ریخته شود و بی جواب بماند!

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: اقتدار سپاه زبانزد است و پاسداران انقلاب اسلامی مظلومانه در سنگر دفاع از نظام جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارند و ملت قدردان ایران اسلامی نیز همواره از پاسداران سلحشور خود حمایت می کنند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان هم در سازماندهی های مختلفی که در سازمان بسیج صورت گرفته در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، با گذراندن دوره های عمومی و تخصصی آموزش های نظامی، آمادگی کامل دارند که هر زمان ضرورت داشت به دفاع همه جانبه از کشور بپردازند.

اصلانی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰  گردان کوثر و هزاران گردان الزهرا(س) در سراسر کشور راه اندازی شده است، البته سابقه حضور زنان در دفاع از ایران اسلامی به جنگ تحمیلی و مخصوصا در شهر خرمشهر باز می گردد و در حال حاضر نیز حمایت تمام قد همسران و مادران مدافع حرم از انقلاب اسلامی ادامه همان مسیر است و ثمره این اقدامات باعث شده است که هر روز شاهد گسترش هرچه بیشتر نیروهای خودجوش مردمی در کشورهای مقاومت اسلامی هستیم.

وی در پایان نیز گفت: این کشورها با الگوگیری از سازمان بسیج در حال شکل دادن پایگاه های بسیج در کشورهای خود هستند و امیدواریم که با این اقدامات، روزی فرا برسد که ریشه کفر و استبداد نه فقط در منطقه بلکه در تمام جهان ریشه کن شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار