30. بهمن 1396 - 21:16   |   کد مطلب: 20872
مدیرعامل نمایشگاههای بین‌المللی استان همدان از برگزاری سومین نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در استان خبر داد.
نمایشگاه,همدان,نمایشگاه مشاغل خانگی,محصولات خانگی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حسین رجبیان، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی، سلامت و زیبایی و چهارمین نمایشگاه پوشاک هم‌زمان با سومین نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه تعداد 170 مشارکت کننده از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند افزود: شرکت‌کنندگان در زمینه‌های آرایشی، پوشاک و محصولات خانگی به ارائه‌ کالا و خدمات می‌پردازند و می‌توان گفت که تنوع شرکت‌کنندگان در این دوره از محاسن این نمایشگاه است که می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق در زمینه‌های فوق باشد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان تصریح داشت:این 3 نمایشگاه از تاریخ 2 تا 7 اسفند ماه امسال  در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

رجبیان ادامه داد:نمایشگاه مشاغل خانگی  نیز با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود که در این نمایشگاه واحدهای توانایی حضور دارند که محصولات و خدمات ارائه شده توسط هر کدام ظرفیت رسیدن به تولید انبوه را داراست.

وی تاکید کرد:این سه نمایشگاه هر روز از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 در محل میدان عاشورا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان بر گزار می شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار