3. اسفند 1396 - 22:34   |   کد مطلب: 20907
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان
برپایی نمایشگاه "سلامت و زیبایی" و "پوشاک" در همدان
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی، سلامت و زیبایی و چهارمین نمایشگاه پوشاک هم‌زمان با سومین نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی در همدان خبر داد.
نمایشگاه,همدان,نمایشگاه پوشاک,سلامت و زیبایی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حسین رجبیان اظهار داشت: این 3 نمایشگاه از تاریخ 2 الی 7 اسفند ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد 170 مشارکت‌کننده از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند بیان کرد: این سه عنوان نمایشگاهی در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان برپا است.

رجبیان با بیان اینکه حضور شرکت واحدهای تولیدی توانمند استان و همچنین واحدهای توزیعی متنوع از ویژگی‌های این نمایشگاه است گفت: شرکت‌کنندگان در زمینه‌های آرایشی، پوشاک و محصولات خانگی به ارائه‌ی کالا و خدمات می‌پردازند و این نمایشگاه می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق در زمینه‌های فوق باشد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان عنوان کرد: نمایشگاه عرضه‌ی محصولات مشاغل خانگی نیز با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود که در این نمایشگاه واحدهای توانایی حضور دارند که محصولات و خدمات ارائه شده توسط هر کدام ظرفیت رسیدن به تولید انبوه را داراست.

به گزارش تسنیم، این سه نمایشگاه هر روز از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 در محل میدان عاشورا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان پذیرای مخاطبان است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار