24. دى 1396 - 16:34   |   کد مطلب: 20375
با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی بانوان مسلمان;
برگزاری نمایشگاه زنان کارآفرین مسلمان در انگلیس
هفتمین نمایشگاه خدمات کارآفرینان زن مسلمان بهمن ماه امسال در شهرهای لندن، منچستر و گلاسگو برگزار می‌شود.
نمایشگاه,زنان کارآفرین مسلمان,زنان کارآفرین,انگلیس,توانمندسازی بانوان مسلمان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم اه;

برگزاری نمایشگاه زنان کارآفرین مسلمان در انگلیس

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایکنا : در این نمایشگاه موفقیت‌ها، دستاوردها و خدمات زنان کارآفرین مسلمان به نمایش گذاشته می‌شود.
هتل «نووتل» لندن روز ۱۴ بهمن، هتل «مرکیور پیکادلی» منچستر روز ۲۱ بهمن و هتل «رادیسون بلو» شهر گلاسگو روز ۲۹ بهمن میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

هر سال، نمایشگاه زنان کارآفرین مسلمان با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی بانوان مسلمان برگزار می‌شود.

اقشار مختلفی اعم از کارآفرینان، متخصصان و نمایندگان رسانه‌ها از سراسر بریتانیا و اروپا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و برنامه‌های مختلفی مانند سخنرانی‌های انگیزشی، نمایشگاه‌های مد و لباس، سرگرمی، و برنامه‌هایی برای ایجاد فرصت‌ تعامل و ارتباطات در جریان آن  برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی با فرصت‌های کارآفرینی، ترویج برندهای ایجاد شده توسط زنان کارآفرین مسلمان، فراهم کردن فرصت سرمایه‌گذاری و تجارت با کارآفرینان مسلمان و تشویق بانوان به فعالیت و موفقیت بیشتر خواهد بود.
 

انتهای پیام/ص

نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه نمایشگاه زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان زنان کارآفرین مسلمان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار