22. اسفند 1395 - 19:49   |   کد مطلب: 15780
نخستین پرواز هوایی همدان به تهران از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه انجام می‌شود اما هنوز از مسافران ثبت نام به عمل نیامده است.
فرودگاه همدان,پرواز همدان تهران,استاندار همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

25 اسفند نخستین پرواز همدان به تهران انجام می شود

 

پرواز همدان تهران پرواز همدان تهران پرواز همدان تهرانپرواز همدان تهرانپرواز همدان تهرانپرواز همدان تهران پرواز همدان تهران پرواز همدان تهران فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : محمدناصر نیکبخت عصر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: اشتغال و سرمایه‌گذاری خدمتی است که سبب سربلندی متولیان بین مردم می‌شود و دعای خیر افراد مشمول را به همراه دارد.

وی بیان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت از واحدهای تولیدی باید با سهولت و به امید برگشت پرداخت شود چرا که رتبه استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها مطلوب نیست.

استاندار همدان گفت: براساس نامه‌ای که از سوی رئیس جمهور خطاب به وزیر کشور به دستم رسیده، رئیس جمهور از به ثمر رسیدن پروژه‌ها در استان همدان قدردانی کرده و خواستار سفر به همدان در زمان افتتاح پروژه راه‌آهن همدان به تهران شده است.

وی از سرگیری پرواز همدان به تهران خبر داد و افزود: نخستین پرواز هوایی همدان به تهران از روز چهارشنبه 25 اسفند ماه جاری انجام می‌شود که البته هنوز از مسافران برای پرواز ثبت‌نام به عمل نیامده است.

نیکبخت عنوان کرد: از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده قطار به همدان می‌رسد و مشخص نیست که تکلیف پرواز تهران به همدان چه می‌شود؟

وی تأکید کرد: همدان در ریل توسعه قرار گرفته است و امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر باشیم و موانع پیش‌روی تولید رفع شود.

استاندار همدان با بیان اینکه بانک‌ها باید در ایام تعطیلات نوروز شعب کشیک‌ خود را اعلام کنند، گفت: بحث بخشودگی جرائم بانکی زیر 100 میلیون تومان باید به خوبی اجرا شود و تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز تمدید شده است.

وی در راستای رسیدگی به مشکل اختلاف نظر بین اداره اوقاف، شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل منابع طبیعی استان همدان در رابطه با زمینی در منطقه اقتصادی جهان‌آباد اظهار داشت:‌ بررسی این مشکل زمان‌برست و جلسه کشش رسیدگی به این موضوع ندارد و باید در جلسه‌ای جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

نیکبخت با انتقاد از عدم حضور تداول مدیرکل اوقاف استان همدان در جلسات استانداری افزود: همواره وقتی جلساتی با موضوع مهم در استانداری تشکیل می‌شود، مدیرکل اوقاف همدان به بهانه‌هایی حضور نمی‌یابد.

وی تصریح کرد: در صورتی که کاروند مدیرکل اوقاف استان بار دیگر در جلسات استانداری حاضر نشود، امکان ندارد اجازه دهم در استان بماند.

استاندار همدان همچنین در رابطه با مشکل واحد گاوداری مزرعه احیایی با بانک ملی عنوان کرد: امکان ندارد این مشکل به سادگی رفع شود چرا که مایه شرمساری است که بعد از گذشت 6 سال که این واحد تولیدی آماده بهره‌برداری است، هنوز قفل بر درب این واحد زده‌ایم.

انتهای پیام/ص

پرواز همدان تهران پرواز همدان تهران پرواز همدان تهرانپرواز همدان تهرانپرواز همدان تهرانپرواز همدان تهران پرواز همدان تهران پرواز همدان تهران فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان استاندار همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار