13. شهريور 1396 - 21:27   |   کد مطلب: 18432
مدیر فرودگاه همدان از بازگشت حجاج همدانی در روز چهارشنبه خبر داد.
فرودگاه همدان,حجاج همدانی,شرکت هواپیمایی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سهراب کلوندی مدیر فرودگاه همدان با اشاره به اینکه حجاج همدانی 15 شهریور ماه جاری به وطن خود باز خواهند گشت افزود: فرودگاه همدان امسال  نیز میزبان برگشت حجاج کردستانی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زائران 3 هزار و448 نفراست افزود: حجاج همدانی 25 کاروان در قالب 13 پرواز طی 4 روز متوالی به شهر خود باز می گردند.

کلوندی  با اشاره به اینکه تعداد پرواز ها نیز 44 درصد افزایش داشته است خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که مردم همدان از عملکرد فرودگاه رضایتمند باشند.

این مسئول اظهار داشت: پرواز همدان- نجف که قرار بود توسط شرکت هواپیمایی عراق برقرار شود به علت اعلام مشکلاتی از سوی شرکت عراقی لغو شد.

وی با بیان اینکه هنوز شرکتی ، برقراری پرواز همدان ـ نجف را بر عهده نگرفته است گفت: شرکت العراقیه بغداد قرار بود این پرواز را انجام دهد، که با انصراف این شرکت به دلیل کمبود ناوگان لغو  و همچنین سازمان حج و زیارت اکنون در حال رایزنی با شرکت‌های داخلی است.

مدیر فرودگاه همدان بیان کرد: سازمان حج وزیارت بدنبال قرارداد با یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایران است تا هفته‌ای یک پرواز با ظرفیت 120 الی 130 نفر به نجف برقرار شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار