6. فروردين 1397 - 8:27   |   کد مطلب: 21290
مدیر فرودگاه همدان از برقراری پرواز همدان به تهران خبر داد و گفت: این پرواز هفته‌ای ۵ نوبت به صورت رفت و برگشت انجام شده و در صورت استقبال امکان افزایش نوبت‌ها در طول روز وجود دارد.
فرودگاه همدان,پرواز همدان تهران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : سهراب کلوندی اظهار داشت: پس از سال‌ها وقفه پرواز همدان به مقصد تهران از 18 فروردین برقرار می‌شود.

وی افزود: قرار بود این پرواز از 5 فروردین آغاز شود که با توجه به تعطیلات نوروزی به هجدهم موکول شده و هفته‌ای 5 پرواز انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان بیان کرد: این پرواز روزهای شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه، یک نوبت در روز به صورت رفت و برگشت انجام شده و در صورت استقبال، امکان افزایش نوبت وجود دارد.

کلوندی اعلام کرد: هواپیمای در نظر گرفته شده برای پرواز همدان به تهران از نوع "ای.تی.آر"هایی است که سازمان هواپیمایی "ایران ایر" در ماه‌های اخیر خریداری کرده و ظرفیت هر پرواز 60 نفر است.

وی با اشاره به نرخ 80 تا 90 هزار تومانی بلیت پرواز همدان-تهران گفت: تا هر زمان که مردم از این مسیر پروازی استقبال کنند، پروازها ادامه می‌یابد.

کلوندی افزود: در حال حاضر هفته‌ای دو پرواز همدان-مشهد و همدان-کیش، روزهای شنبه و سه‌شنبه به طور رفت و برگشت انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم تعطیلی پروازهای همدان-تهران از چند سال گذشته تاکنون و بیم و امید برای برقراریآن در حالی رخ داده بود که قرار است پایتخت تاریخ و تمدن ایران، امسال میزبان دو رویداد بزرگ بین‌المللی در حوزه گردشگری باشد و هر سال نیز همایش‌ها و برنامه‌های ملی متعددی در استان برگزار شده و از طرف دیگر، همدان قطب دانشگاهی و درمانی در غرب کشور به‌شمار می‌رود.

 بی‌تردید حمل و نقل از ارکان مهم صنعت گردشگری بوده و حمل و نقل هوایی نیز نقش مهمی در این حوزه برعهده دارد و محرومیت همدان از پروازهای منظم و متعدد به شهرهای مختلف کشور به ویژه تهران، نقصی بزرگی توسعه صنعت گردشگری استان محسوب می‌شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار