6. فروردين 1396 - 16:40   |   کد مطلب: 15956
مدیر فرودگاه همدان از اهدای عیدی های ویژه مسئولان فرودگاه همدان به مسافران هوایی خبر داد.
فرودگاه همدان,مسافران هوایی همدان,همدان کیش,همدان مشهد,همدان عتبات عالیات,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

عیدي‌های ویژه برای مسافران هوایی فرودگاه همدان

 

فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان

 

 به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سهراب کلوندی با اشاره به ویژه برنامه‌های نوروزی فرودگاه همدان اظهار داشت: پروازهای همدان-مشهد و همدان-کیش و بالعکس که طرفدار زیادی هم دارد، از نوروز 96 افزایش می‌یابد.

 
وی افزود: البته از نوروز 96 پرواز به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه همدان افتتاح خواهد شد و این هدیه‌ای دیگر به مردم خونگرم و مهربان همدان است.

کلوندی از تکمیل پروژه سردر اصلی فرودگاه، پیگیری افزایش پرواز در مسیرهای تهران-همدان- تهران و پرواز همدان-نجف-همدان که از نیمه دوم اسفندماه آغاز شده است و برگزاری مناقصه پروژه محوطه‌سازی با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال به عنوان مهمترین اقدامات انجام شده در این فرودگاه در سال 1395 نام برد و درباره مهمترین برنامه های سال 96 این فرودگاه هم گفت: تکمیل پروژه تکنیکال بلاک برج مراقبت، تکمیل پروژه ترمینال زیارتی و اجرای پروژه محوطه‌سازی، از سایر برنامه‌های ما در سال 96 اهمیت بیشتری دارند.

کلوندی ادامه داد: این فرودگاه به سوئیچینگ برج مراقبت پرواز، خودروی کفساز ویژه واحد ایمنی-زمینی و دستگاه‌های ایکس‌ری و گیت‌وی، به عنوان خریدهای اساسی برای ارائه خدمات ایمن‌تر و باکیفیت‌تر نیاز دارد.
 

گفتنی است، فرودگاه همدان با توجه به جايگاه منحصر به‌فرد خود، يكي از مهمترين فرودگاه‌هاي غرب كشور به شمار مي‌رود.
 
انتهای پیام/ص
فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان فرودگاه همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان مسافران هوایی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار