27. فروردين 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 16258
مدیر اداره امور فرهنگی- اجتماعی دانشگاه پیام نور همدان:
برگزاری اولین جشنواره «ایده و طرح فناورانه» در دانشگاه پیام نور همدان
این جشنواره به مناسبت‌ هفته پژوهش و فناوری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌ نور برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری آن را شناسایی استعدادها، فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی بین دانشجویان است.
جشنواره,جشنواره ایده و طرح های فناورانه,دانشگاه پیام نور همدان,هفته پژوهش و فناوری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری اولین جشنواره «ایده و طرح فناورانه» در دانشگاه پیام نور همدان

 

جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صادق ذوقی با اشاره به شرکت دانشگاه پیام نور در نخستین جشنواره «ایده و طرح فناورانه» اظهار کرد: این جشنواره سراسری است و همه دانشگاه‌ها در آن شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت‌ هفته پژوهش و فناوری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌ نور برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری آن را شناسایی استعدادها، فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی بین دانشجویان عنوان کرد.

مدیر اداره امور فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه پیام‌ نور استان همدان ایده‌پردازی و ایجاد فضای رقابتی بین دانشجویان و دانشگاه‌ها را یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره سراسری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در 6 حوزه و در راستای بهره‌مندی از هوش و استعداد دانشجویان علمی برگزار خواهد شد، گفت: دانشجویان در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع، معماری و هنر و میان رشته‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ذوقی با اشاره به اینکه داوری ایده‌ها در دو مرحله و براساس مستندات و مطالب ثبت شده و همچنین نوع آثار براساس ارائه حضوری پنج دقیقه‌ای انجام می‌شود، گفت: مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در این جشنواره تا 31 فروردین ماه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان همدان نیز در این جشنواره شرکت خواهد کرد، افزود: این جشنواره در شناسایی استعدادها و ایده‌های نو بسیار موثر خواهد بود.

مدیر اداره امور فرهنگی - اجتماعی دانشگاه پیام نور استان همدان با اشاره به اینکه مهلت ارسال و ثبت نام در این جشنواره تمدید شده است، افزود: دانشجویان می‌توانند آثار خود را تا 31 فروردین ارسال کنند.

انتهای پیام/ص

جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه جشنواره ایده و طرح فناورانه دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان  

دیدگاه شما

آخرین اخبار