27. اسفند 1396 - 12:17   |   کد مطلب: 21230
دبیر دومین جشنواره دین و رسانه گفت:مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره استانی دین ورسانه همدان تا پایان اسفندماه امسال تمدید شد.
جشنواره,جشنواره دین و رسانه,فضای مجازی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : خسرو نوروزی، دبیر دومین جشنواره دین و رسانه همدان افزود: از آغاز ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره استانی دین و رسانه تاکنون 93 اثر نوشتاری در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از سوی  نشریات ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 وی از ارسال 60 اثر در بخش عکس ، فیلم‌های کوتاه و مستند، در بخش فضای مجازی و 6 کانال تلگرامی  خبر دادو اظهار داشت: این جشنواره اختصاصی در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

دبیر دومین جشنواره دین و رسانه همدان با بیان اینکه دو بخش فیلم‌های کوتاه و فضای مجازی برای اولین بار در سال 97به بخش‌های جشنواره اضافه شده‌اند،افزود: به منظور مشارکت بیشتر اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره استانی  دین و رسانه تا پایان اسفندماه امسال تمدیده شد.

نوروزی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شودافزود:آثار ارسالی باید در سال 96 تولید شده و در یکی از رسانه‌های استان مانند مطبوعات محلی , خبرگزاری‌های استانی ، پایگاه‌های خبری  و کانال‌های فرهنگی فضای مجازی استان ، با نام صاحب اثر یا تاییدیه رسانه متبوع منتشر شده باشد.

دبیر دومین جشنواره دین و رسانه همدان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا سئوالات احتمالی با شماره تلفن‌های 302_34222300_081تماس بگیرند، عنوان کرد: اهالی رسانه‌های استان می‌توانند آثار خود را از 25پایان اسفند ماه امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی همدان- میدان فلسطین- خیابان خبرنگار- سازمان تبلیغات اسلامی ، کانال‌های تلگرامی و سروش به آدرس @din_resaneh96  یا به رایانامه resanh.tabligh@gmail.com   ارسال کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار