23. دى 1396 - 12:32   |   کد مطلب: 20358
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان:
جشنواره الگو های برتر تدریس در مدارس استان همدان برگزار می شود
این جشنواره در راستای توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای مربیان و مشاوران و مدرسان درس تفکر و سبک زندگی به شکل فردی و گروهی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود.
جشنواره,الگوهای برتر تدریس,مدارس همدان,شیوه تدریس,آموزش و پرورش همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

جشنواره الگو های برتر تدریس در مدارس استان همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حسن‌آقا یوسفی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در اجرای راهکار7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود گفت: مربیان، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره در راستای توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای مربیان و مشاوران و مدرسان درس تفکر و سبک زندگی به شکل فردی و گروهی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود..

یوسفی خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یادهی یادگیری از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/ص

جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس همدان مدارس همدان مدارس همدان مدارس همدان مدارس همدان مدارس همدان مدارس همدان مدارس همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار