7. تير 1396 - 11:54   |   کد مطلب: 17408
آموزش و پرورش، مهد های کودک، مطبوعات و رسانه ها باید مردم را به قانون گرایی دعوت کنند. عفاف و حجاب قانون دارد و تخلف از آن سر پیچی و عدم اطاعت از قانون است.
عفاف و حجاب,لاله افتخاری,بی حجابی,آزادی زنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار زنان خبر با اشاره به عفاف و حجاب گفت: راننده خودرو اگر کمربند ایمنی را نبندد فورا پلیس راهنمایی و رانندگی آن را تخلف از قانون می داند، دوربین ها ثبت می کنند و جریمه می شود؛ اگر فردی قانون را زیر پا می گذارد و حتی از لحاظ شرعی گناه نباشد تخلف محسوب می شود ولی در مورد عفاف و حجاب شاهد چنین چیزی نیستیم و به راحتی توسط عده ای در جامعه از قانون پیروی نمی شود وبرخی از نامزد های ریاست جمهوری با افتخاراز این چنین آزادی هایی حمایت می کنند.

 

وی افزود: متاسفانه آزادی زنان و بی حجابی به ترفندی برای برخی از نامزدهای  ریاست جمهوری تبدیل شده است و حتی از آن حمایت می کنند و این در حالی است که فردی که نامزد ریاست جمهوری می شود باید خود را مجری قانون اساسی بداند و سوگند یاد کند که تابع و اجرا کننده قانون باشد.

در ادامه افتخاری تصریح کرد: در جامعه ای که ۹۸و ۲دهم درصد آن به قانون اساسی و اسلام رای دادند باید قانون اجرا شود و حرمت افرادی که رای دادند حفظ گردد.

بی عفتی در جامعه منجر به افزایش آمار طلاق می شود

 نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع طلاق گفت: شاهد افزایش آمار طلاق در جامعه هستیم و اسلام بر حفظ خانواده ها و در کنار هم بودن زوجین تاکید دارد.

وی بیان کرد: وقتی برخی از افراد جامعه در معرض دید و روان یکدیگر با آزادی کامل و بی بندو باری قرار بگیرند ضعیف شدن بنیان خانواده ها را پیش خواهد گرفت و منجر به دلسردی در روابط زوجین و طلاق می شود.

افتخاری افزود: ماهواره و شبکه های اجتماعی به صورت تیغ دو سر هستد که هم در راستای مثبت و هم منفی می توان از آن استفاده کرد. ولی متاسفانه چون ماهواره در اختیار دشمنان قرار دارد و برنامه های ویژه مخربی برای خانواده ها اجرا می کنند بر نابود کردن روحیه خانواده، گسترش آمار طلاق و رفتارهای خلاف قانون در جامعه تاثیر گزار است.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولین به جنگ نرم شد و خاطر نشان کرد: در مورد جنگ نرم، عفاف و حجاب باید دقت بیشتری انجام شود و مسئولان خود را مجری قانون بدانند و نمایندگان مجلس باید نظارت کنند.

وی گفت: در اجرای قانون محتاط باشیم و همانطورکه بسیاری از موارد را در عدم اجرای قانون تخلف می دانیم، باید نسبت به حجاب و عفاف و حتی روزه خواری در دید همگان که هم اجرا نکردن قانون و هم مربوط به شرع و دین است محتاط تر باشیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار