7. دى 1396 - 9:51   |   کد مطلب: 20114
معاون انجمن های دانش آموزی به توطئه های قبل از انتخابات اشاره داشت و گفت :یکی از توطئه های قبل از انتخابات این بود که آنان قبل از انتخابات کمیته ای برای صیانت از آراء تشکیل دادند. بدون اغراق فتنه 88 یک پروژه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش شبنم همدان نهم دی ماه سال 88 مردم نظام جمهوری اسلامی ایران حماسه آفریدند. دشمنان مهره های خود را از ماه های گذشته  به حرکت در آورده بودند و منتظر بودند نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط کند. دشمن، رهبری مقام معظم(مد ظله العالی ) و اتحاد و همدلی مردم را درک نکرده بود. دشمن فراموش کرده بود برای ایستادگی  انقلاب جان های بسیاری فدا شده است. نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی در سال 1357 همواره با فتنه های بسیاری مواجه بوده و توانسته با پیروی از مکتب عاشورا فتنه های دشمنان را دفع نماید .

به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت، گفتگویی با طاهره فامیل خلیلی معاون انجمن های دانش آموزی شهر همدان انجام دادیم .

 

دسیسه دولتهای غرب در فتنه 88 مبرهن است

معاون انجمن های دانش آموزی اظهار داشت :فتنه 88 با توجه نامگذاری آن در حقیقت یک فتنه بود ,دست داشتن سردمداران غربی در ایجاد آن بر همگان واضح و مبرهن است .مساله ای که در این بین وجود دارد این است که عوامل ساده لوح و دست نشانده در داخل کشور به خیال روشنفکری بازیچه  دست غربیها می شوند و به آنان تکیه می کنند و همه سرمایه های داخلی نظام از استقلال و آزادی گرفته تا منابع مادی و ...را مورد آماج اهداف دشمن قرار می دهند .

 

آزمونی که خواص در آن مردود شدند

فامیل خلیلی تصریح داشت :فتنه 88 بسیار ناگوار و تلخ بود و هزینه هنگفتی بر دوش نظام تحمیل نمود .نکته مورد توجه ای که در خصوص فتنه 88 وجود دارد این است که خواص در این فتنه مردود شدند. مردم به پیروی از خواص به صحنه آمدند خیانت آنها به ارزشها ,آرمانها ,مقدسات آنچنان گزنده و تلخ  بود .که بسیاری از موافقان در همان روزهای نخست  بعد از انتخابات از رایی که داده بودند پشیمان و سر افکنده گشتند.

 

توطئه های پیش از انتخابات

معاون انجمن های دانش آموزی به توطئه های قبل از انتخابات اشاره داشت و گفت :یکی از توطئه های قبل از انتخابات این بود که آنان  قبل از انتخابات کمیته ای برای صیانت از آراء تشکیل دادند. این موصوع نشانگر این است که آنان  به دنبال نشان دادن این موضوع بوده اند که قرار است در انتخابات تقلب شود ,با بهانه های واهی و غیر قابل استناد و باور ;آنان به کمک رسانه های معاند و دروغگو وقایع زشت و ننگین بعد از انتخابات را رقم زدند.

 

فتنه 88 پروژه ای برای براندازی نظام

فامیل خلیلی تاکید داشت :بدون اغراق فتنه 88 یک پروژه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود. الحمدالله با عنایت الهی و درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب  (ظله تعالی ) و با توجه به اینکه خداوند متعال دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است در همان ماههای نخست دست بیگانگان در فتنه 88 آشکار گشت  و این فتنه عظیم در نطفه خفه شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار