28. اسفند 1396 - 17:43   |   کد مطلب: 21251
معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان از امروز آغاز شده است.
مسافران نوروزی,اسکان فرهنگیان,مسافران نوروزی,آموزش و پرورش همدان

به گزارش شبنم همدان به نقل تسنیم از همدان : محمد بداغی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 6 خانه معلم و مرکز آموزشی و رفاهی در قالب مراکز اسکان دائمی در استان پذیرش مسافران فرهنگی را به عهده دارند، اظهار داشت: 160 مدرسه با هزار و 443 اتاق در مراکز اسکان موقت برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه امسال اتاق‌های نوع "ج" از گردونه اسکان خارج شده است، افزود: تمامی اتاق‌های اسکان مسافران نوروز 97 از نوع ویژه، "الف" و "ب" است.

بداغی با بیان اینکه 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان فعال است، عنوان کرد: بیشترین پذیرش مسافر در شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار است.

معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان دائمی از 25 اسفند آغاز شده و کار پذیرش در مراکز اسکان موقت نیز از 28 اسفندماه انجام می‌شود، بیان کرد: فعالیت مراکز اسکان موقت تا 12 فروردین 97 ادامه دارد.

بداغی ابراز کرد: امسال 300 نفر عوامل اجرایی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان برای ارائه خدمات اسکان به مسافران فعال هستند.

وی صرف بیش از یکی میلیارد تومان اعتبار در راستای تجهیز و تعمیر مدارس را از اقدامات انجام شده دانست و گفت: در اسکان فرهنگیان اتاق‌های نوع جیم که رضایت‌مندی از این اتاق‌ها ضعیف بود امسال جز اسکان نیست و امسال اتاق‌های نوع ویژه، الف و ب در گردانه اسکان فعال هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه تثبیت موقعیت ستادهای اسکان فرهنگیان از دیگر اقدامات است، عنوان کرد: در آموزش‌وپرورش نواحی یک و 2 همدان پایگاه مجهز و شأن همدان پایتخت تاریخ و تمدن آماده شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار