3. فروردين 1396 - 8:50   |   کد مطلب: 15929
مديركل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد
اسكان 15 هزار و 282 گردشگر در مراكز اسكان فرهنگيان همدان
مديركل آموزش و پرورش استان همدان از اسكان 15 هزار و 282 نفر در مدارس و مراكز اسكان فرهنگيان همدان خبر داد.
آموزش و پرورش همدان,اسکان فرهنگیان,مسافران نوروزی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

اسكان 15 هزار و 282 گردشگر در مراكز اسكان فرهنگيان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مصطفی خزاعی با اشاره به اسکان 4 هزار و 245 خانوار در مدارس و مراکز اسکان فرهنگیان در استان همدان اظهار کرد: تمام تمهیدات برای خدمات‌رسانی به مسافران اندیشیده شده است.

وی گفت: تاکنون 15 هزار و 282 نفر در قالب 4 هزار و 245 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش همدان پذیرش و اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اسکان 30 هزار و 564 نفرروز گردشگر در پایگاه‌های اسکان نوروزی خبر داد و افزود: بیشتر این مسافران نورزی را فرهنگیان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: امسال در طرح نوروزی 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در استان همدان ایجاد شده و در همین راستا نیز 225 اتاق ویژه، یک‌هزار و 349 اتاق در سطح «الف» و 325 اتاق در سطح «ب» مهیای میزبانی از گردشگران است.

خزاعی تأکید کرد: در سال جاری برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران، اتاق‌های سطح «ج» حذف شده است در صورتی که در سال‌های قبل چنین اتاق‌هایی فعال بود.

انتهای پیام/ص

مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مراکز اسکان فرهنگیان مسافران نوروزی مسافران نوروزی مسافران نوروزی مسافران نوروزی مسافران نوروزی مسافران نوروزی مسافران نوروزی مسافران نوروزی

دیدگاه شما

آخرین اخبار