30. دى 1393 - 9:37   |   کد مطلب: 4632
نایب رییس هیات ووشو استان همدان گفت: تجربه اندوزی مهمترین هدف ووشو همدان در لیگ برتر بانوان کشور (جام ستارگان) است و رتبه در جدول رده بندی برای این تیم اهمیتی ندارد.
 تجربه اندوزی مهمترین هدف ووشو همدان در لیگ برتر بانوان کشور است

 به گزارش شبنم ها ،'فریبا شادمانی روشن' روز دوشنبه  اظهار کرد: این مهم نیست که چه نتایجی برای تیم ما رقم بخورد بلکه کسب تجربه و رقابت با برترین های ووشو کشور حایز اهمیت است.

وی اضافه کرد: تیم ووشو همدان ترکیبی از منتخب ووشو شهرستان های استان است و هرگز نخواسته ایم همانند سایر تیم ها با جذب ووشوکاران مطرح غیربومی برای مدعی بودن در مسابقات لیگ برتر تلاش کنیم.

شادمانی روشن افزود: هدف ما از حضور در این رقابت ها این بود که ووشکاران مستعد همدانی بتوانند مقابل نفراتی مبارزه کنند که در سطح بین المللی دارای افتخارات ارزنده هستند و این فرصت خوبی برای ارتقا سطح دانش و تجربه آنها است.

وی بیان کرد: ووشو بانوان همدان دو سال قبل توانست عنوان سوم لیگ برتر کشور را کسب کند اما سال قبل شهرداری همدان که حامی تیم بود از ادامه همکاری منصرف شد تا با وجود مشکلات مالی، هیات ووشو هزینه ها را تقبل کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ووشو بانوان همدان مسیر رشد و پیشرفت را سپری می کند و با برخورداری از 20 مربی توانسته ایم در شهرهای مختلف این رشته ورزشی را توسعه دهیم.

شادمانی روشن با قدردانی از خانواده ووشکاران عضو تیم همدان در لیگ برتر کشور گفت: باوجود اینکه ووشوکاران تیم از شهرستان ها هستند اما والدین ووشوکاران که ترکیبی از دانش آموزان و دانشجویان هستند، این اجازه را می دهند تا در مسابقات به طور منظم حضور یابند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان می تواند بازهم شرایط را برای افتخارآفرینی ووشو همدان در لیگ برتر مهیا کند، گفت: در صورت حمایت شهرداری می توانیم فصل آینده حضوری قدرتمند در مسابقات داشته باشیم.

هم اکنون هزار و 50 ووشوکار در همدان فعالیت دارند که از این تعداد 265 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

تیم هیات همدان در حال حاضر در لیگ برتر ووشو بانوان کشور (جام ستارگان) حضور دارد.

 منبع :ایرنا

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار