16. دى 1394 - 13:21   |   کد مطلب: 8710
مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان در محکومیت جنایت عربستان و اعدام شیخ نمر بیانیه ای را صادر کرد .
  بیانیه مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان در محکومیت جنایت عربستان و اعدام شیخ نمر:

به گزارش شبنم ها  در این بیانیه آمده است:

بار دیگر رژیم غاصب، خائن و اشغالگر آل سعود ماهیت ضد بشری خود را با صدور حکم اعدام برای یک متفکر و مبارز شیعه به نمایش گذاشت. متفکری که تنها ابزار مبارزه‌اش، زبان و قلمش بود.

اتهام شیخ نمر این بود که از رژیم سعودی خواسته بود به "قبرستان بقیع" رسیدگی کرده، مذهب "تشییع" را به رسمیت شناخته و شیوه‌‌های آموزشی و درسی کنونی حاکم بر عربستان را تغییر داده یا لغو کند؛ شیخ نمر همواره در خطابه‌‌هایش رژیم سعودی را به اعمال "سیاست‌‌های تبعیض‌آمیز طایفه‌ای سازمان‌یافته و منظم به‌ویژه در مناطق شرقی عربستان و به‌خصوص در دو منطقه "الاحساء" و "القطیف" متهم می‌کرد که حدود یک قرن است، بر این مناطق حاکمیت دارد.

دولت عربستان باید بداند همانطور که شیخ نمر همواره و بارها تأکید داشته است که از گفتن کلام حق، بیم و واهمه‌ای ندارد حتی اگر در این راه بازداشت شده، وارد زندان شود و تحت شدیدترین شکنجه‌ها و آزارها و اذیت ها تا سرحد شهادت قرار گیرد همه ی مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی نیز دست در دست هم می دهند و  برای طنین انداز شدن ندای حق و اسلام در جهان هیچ گاه اجازه نمیدهند که چنین کارهایی مانع اهداف بزرگ آنان شود.  همانطور که شیخ نمر النمر در یکی از خطبه هایش فرمود : "می‌دانم فردا برای بازداشت  به سراغ من خواهید آمد. خوش می‌آیید! این منطق و راه و روش شماست "بازداشت" و "شکنجه" و "کشتار"؛ ما از قتل و کشتار نمی‌هراسیم. ما از هیچ چیز نمی‌ترسیم " ما هم اعلام میداریم که از بازداشت و شکنجه و کشتار نمی هراسیم بلکه شهادت در راه حق را افتخار خود میدانیم و آرزویمان شهادت است.

به همین خاطر است حاکمانی که دل‌های سیاهشان آکنده از بغض اهل بیت نبوت و طهارت (علیهم آلاف التحیه و الثناء) است ، تحمل سخنان و نوشته های وی را نکردند و به خیال خام خود می توانند با اعدام شیخ نمرها زبان و قلم آنها را در نطفه خفه کنند ، اما آل سعود باید بدانند که نمی تواند با حمایت‌ اربابان جنایتکارتر از خودشان روز به روز به سرکوب حرکت های آزادی خواهانه دل خوش کنند و آزادانه به جنایت هایی چون سرکوب مردم یمن و فاجعه منا و شیعیان عربستان بپردازد ، چون با این جنایت ها روز به روز بر شمار شیخ نمرها افزوده خواهد شد و با ریختن خون یک شیخ نمر هزاران نهال شیخ نمر آبیاری می گردد و ان شاءالله به همین زودی ریشه آل سعود از منطقه بر چیده خواهد شد و همان سرنوشتی را که اربابان جنایت کار صدام برای او رقم زدند برای آنها نیز رقم خواهد خورد و به همین زودی شاهد صدور تفکر انقلاب اسلامی به حرمین شریفین خواهیم بود.

در آخر ما به مسئولین سعودی هشدار می‌دهیم که دست از جنایات خود بردارند و بدانند که راهی جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند و همچنین از نهادهایی که به ظاهر ادعای حقوق بشر دارند میخواهیم که سکوت خود را بشکند و این جنایت رژیم آل سعود را محکوم نماید و برای بازگرداندن حقوق از دست رفته مردم تلاش کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار