18. اسفند 1393 - 12:24   |   کد مطلب: 5184
کارشناس فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان ، از اجرای طرح نوشتن القاب مبارک حضرت زهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه بر روی خودروها به صورت رایگان در این استان خبر داد.
نوشتن القاب حضرت زهرا(س) بر روی شیشه خودروها در همدان

 به گزارش شبنم ها، رضا ویسی،کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: شعار نویسی و دیوار نویسی های مناسبتی یکی از نمود های فرهنگی و ابزار های تبلیغاتی حرکت های مردمی ما ایرانیان است و همه ما کم و بیش خاطراتی از این دست را از در و دیوار های شهرمان در ذهن داریم.

 

وی افزود: علاوه بر دیوارنویسی های ماه محرم و یا شعارهای عاشورایی پا را فراتر گذاشته و چند سالی است که از دیوارها هم فراتر رفته  تا آنجا که شیشه نویسی خودروهایمان هم، محلی برای ابراز احساسات شده است.

 

وی از اجرای  برنامه های مختلف در راستای ترویج شعائر ناب اسلامی و دینی در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: با توجه به ایام سوگواری (ایام فاطمیه) حوزه فرهنگی اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، شعار نویسی صلواتی خودروهای شهروندان با شعارهای مناسب ایام فاطمیه انجام می دهد.

 

ویسی اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی برگزاری برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه حفظ حرمت این ایام با توجه به تقارن آن با روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی است.

 

 وی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) حلقه وصل دو دریای رسالت و امامت محسوب می شود، اضافه کرد: ولایت مداری دخت نبی مکرم اسلام(ص) چه در زمان رسالت حضرت محمد(ص) و چه در زمان امامت امام علی(ع) الگوی کامل و آموزنده ای برای تمام تاریخ است.

 منبع: شبستان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار