25. فروردين 1394 - 10:21   |   کد مطلب: 5544
رئیس مجمع مرکزی سازمان بسیج جامعه زنان کشور تأکید کرد
ضرورت نهادینه کردن سبک زندگی فاطمی در جامعه
رئیس مجمع مرکزی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن سبک زندگی فاطمی در جامعه گفت: همه والدین باید آشنایی کاملی با سیره زندگی حضرت زهرا(س) داشته باشند تا بتوانند سبک فاطمی را به فرزندان خود و نسل‌های آینده انتقال دهند.
ضرورت نهادینه کردن سبک زندگی فاطمی در جامعه

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری ایسنا،  معصومه ظهیری در جمع خبرنگاران با تبریک به‌ مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی‌داشت روز زن، دستیابی به تقوا را در سایه پیروی از سیره اهل‌ بیت(ع) دانست و گفت: ضرورت نهادینه کردن سبک زندگی فاطمی در جامعه امروز یک ضرورت اس

 

وی تأکید کرد: همه والدین باید آشنایی کاملی با سیره زندگی حضرت زهرا(س) داشته باشند تا بتوانند سبک فاطمی را به فرزندان خود و نسل‌های آینده انتقال دهند.

 

ظهیری ادامه داد: متأسفانه امروزه تأسی به سیره اهل‌بیت(ع)، در برخی از جنبه‌های زندگی کم‌رنگ شده است که امروزه ما شاهد بروز آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله افزیش آمار طلاق و بالارفتن سن ازدواج در جامعه هستیم.

 

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به این‌که سبک و سیره زندگی اهل‌بیت(ع) در تمام ادوار برای هدایت و رستگاری همه جوامع بشری راهگشاست، در رابطه با ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) گفت: پس از رحلت نبی اکرم اسلام (ص)، امت دچار تحیر و سرگردانی شدند که در این میان حضرت فاطمه(س) با نقش‌آفرینی به‌موقع و هوشمندانه به مقابله با جریان‌های انحرافی، عمل به وصیت پیامبر اکرم(ص) و دفاع از قرآن ناطق، امام علی (ع) پرداخت.

 

وی در پایان اعیاد مذهبی را بهانه‌ای برای افزایش معرفت و تقرب به اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: ما همواره باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که دستیابی به تقوا در سایه پیروی از سیره اهل‌ بیت(ع) محقق می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار