25. ارديبهشت 1394 - 16:24   |   کد مطلب: 5914
ايستادگي زنان يمني عامل پيروزي آنها است همانطور که زنان ايراني در جريان جنگ تحميلي آن را به جهانيان ثابت کردند.
یمن,زنان,مقاومت,دفاع مقدس

به گزارش شبنم ها،زهرا عطايي عضو شوراي شهر شهرکرد در خصوص جنايت وحشيانه آل سعود در حق مردم مظلوم يمن و قتل‌عام زنان و کودکان، اظهار کرد: مطالعه تاريخ گذشته  شاهد اين است که ظلمي که عربستان عليه  مردم يمن اجرا مي کند، بارها از سوي ظالمان و طالبان قدرت در قسمت هاي از جهان عليه مردم مظلوم و بي دفاع اتفاق افتاده است و نيتجه اي جز ذلت براي ظالمين نداشته است.

وي با اشاره به کشته شدن و زخمي شدن شمار زيادي زن و کودک بي دفاع يمني، افزود: مردم يمن مردمي متعهد و مقاوم هستند و همين ايستادگي آنها در برابر ظلم، خطري براي شاهزادگان راحت طلب و ترسوي سعودي است.

عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر شهرکرد با بيان اينکه کمک هاي غذايي و اقلام دارويي مردم ايران براي مردم مظلوم يمن فرستاده شده است، ادامه داد: وقتي صحبت از حمايت به ميان مي آيد مردم ايران حاضرند همه جانبه به اين مردم بي دفاع کمک کنند.

اين استاد دانشگاه تاکيد کرد: يکي از ابعاد اينگونه کمک ها، لازم است به صورت حمايت از سلامت روحي و رواني کودکان و زنان يمني باشد.

عطايي ادامه داد: زنان و متخصصان ايراني حاضرند در بحث روانکاوي و روانشناسي به زنان و کودکان مظلوم يمني کمک رساني کنند.

عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر شهرکرد در پايان از طرف زنان ايراني خطاب به زنان يمني اعلام کرد: زنان ايراني به ايستادگي شما تبريک مي گويند و حداقل کاري که مي توانند براي شما انجام دهند دعا و همدردي کردن با شما است و بدانيد که همين ايستادگي شما باعث پيروزي شما مي شود همانطور که ما در جنگ تحميلي 8 سال دفاع مقدس آن را به جهانيان ثابت کرديم.

انتهاي پيام/

منبع: مشگات برین

دیدگاه شما

آخرین اخبار