11. خرداد 1394 - 13:29   |   کد مطلب: 6090
سازمان نشر آثار زنان در دفاع مقدس خطاب به بان کی مون؛
بین زنان و کودکان تحت ستم سراسر جهان با زنان و کودکان یمن ، هیج تفاوتی قائل نشوید
سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس طی نامه ای به بان کی مون خواستار توقف بمباران های یمن و کمک رسانی به مجروحان و آوارگان شد.
بین زنان و کودکان تحت ستم سراسر جهان با زنان و کودکان یمن ، هیج تفاوتی قائل نشوید

به گزارش شبنم ها به نقل از  روابط عمومی این سازمان، متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

دبیر کل سازمان ملل

جناب آقای بانکی مون

با احترام همانطور که مستحضرید قریب به شش هفته از کشتار زنان و کودکان بی گناه و بی دفاع کشور یمن می گذرد و افکار عمومی جهان همچنان در انتظار  اعمال ماده 51 فصل هفتم منشور ملل متحد و توقف این هولوکاست آشکار است .

جناب آقای رییس؛

اگرچه شما تحصیل کرده دانشگاه هارواد آمریکا می باشید لکن جهان شما را فرزند همان شبه جزیره کره می داند که 65 سال پیش ، زنان و کودکانش قربانی جنگ و تجاوزی آشکار شدند.

امروز پیش چشم مردم جهان متمدن و پیشرفته غرب ، زنان و کودکان مظلوم کشور یمن در حالی که مورد هجمه بمب های خوشه ای و سلاح های نا متعارف قرار می گیرند که متجاوزین کشور سعودی ددمنشانه اجازه کمک رسانی های غذا و دارو را نیز از همگان سلب کرده است .

رژیم دیکتاتوری که در کشور خود ، حداقل حقوق بشر را برای زنانش قائل نبوده و حتی به زنان تحت حاکمیتش حق رای نیز نمی دهد ، امروز با تمام قدرت و شبانه روزی در حال کشتار مردم کشور همسایه و مظلوم خویش، یعنی یمن است.

جناب آقای رییس؛

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سازمانی است که تاریخ مظلومیت ها ، شهادت ها و جانبازی های زنان مسلمان و دلیر ایران در برابر تجاوزات دشمن را حفظ و نشر می دهد که اکنون نیز در راستای همان ماموریت ، بر خود فرض می داند که جنابعالی را به شعر جهانی و مشهور سعدی شیرازی ( علیه الرحمه) ارجاع  دهد که فرمود :

بنی آدم اعضای یک پیکرند   که در آفرینش ز یک گوهرند.

بر این اساس، از شما به عنوان یک شخصیت « جهان وطنی» انتظار داریم بین زنان و کودکان تحت ستم سراسر جهان با زنان و کودکان یمن ، هیج تفاوتی قائل نشوید و وظیفه قانونی و اخلاقی خود را برای توقف بمباران های یمن و کمک رسانی به مجروحان و آوارگان به نحوی انجام دهید که در تاریخ از « بانکی مون» به عنوان شخصی که در انجام وظایفش کوتاهی نکرد یاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار