17. شهريور 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 7332
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان خبر داد:
آغاز مصاحبه استخدامی مربیان حق التدریس
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان گفت: مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان همدان آغاز شد.
آغاز مصاحبه استخدامی مربیان حق التدریس

به گزارش شبنم ها به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، علیرضا مهرابی با اعلام این خبر گفت: دستورالعمل مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در شورای راهبری توسعه مدیریت این سازمان تصویب و مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس این سازمان با اولویت مناطق محروم از سوم مرداد ماه همزمان با هفته ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به استناد قانون تبدیل وضعیت آغاز شده است.

وی با اشاره به اهمیت تبدیل وضعیت مربیان افزود: افراد شرکت کننده واجد شرایط آزمون، از طریق شرکت در آزمون سازمان سنجش در مرحله کتبی مجازشدند که پس از موفقیت در مصاحبه های تخصصی و گزینش جذب خواهند شد.

مهرابی اظهار داشت : مربیان حق‌التدریس استان در 17 رشته آموزشی از جمله تأسیسات - جوشکاری و بازرسی جوش - امور مالی و بازرگانی - صنایع غذایی - الکترونیک و مکاترونیک - صنایع دستی -مکانیک - صنایع پوشاک – برق - کشاورزی - فناوری اطلاعات و رباتیک - عمران و معماری – صنایع نساجی- مراقبت زیبایی – هنرهای نمایشی - صنایع خودرو و صنایع چوب از (حق‌التدریس به پیمانی) تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی هدف از انجام مصاحبه مذکور را سنجش حضوری شایستگی داوطلبان استخدام از نظر مهارت شغلی و ویژگی‌های شخصیتی نظیر مهارت ارتباطی، علایق، استعداد یادگیری و غیره عنوان کرد.

مهرابی یادآور شد: گروه مصاحبه‌گر حداقل سه نفر شامل یک نفر مربی مرتبط با حرفه آموزشی، یک نفر متخصص درون سازمانی و یک نفر روانشناس سازمانی (شغلی یا صنعتی) بوده که در مدت حدود یک ساعت کار مصاحبه را انجام خواهند داد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان در خصوص نحوه معرفی افراد برای مصاحبه تصریح کرد: اداره‌کل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طبق لیست، پرونده تمامی افراد معرفی شده را بررسی و افراد واجد شرایط که طبق آئین‌نامه اجرایی مستندات کامل و کافی را دارند کتباً برای انجام مصاحبه به گروه مصاحبه‌کننده معرفی می‌کند.                                      

وی افزود: افراد واجد شرایط کسانی را شامل می‌شود که قبل از اول مهرماه 1391 به عنوان مربی حق‌التدریس در این اداره‌کل مشغول فعالیت آموزشی بوده‌اند و مدرک تحصیلی (حداقل فوق دیپلم) خود را تا تاریخ 20/1/1394 (آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام) اخذ کرده باشند و  همچنین فعالیت مربیان مذکور کماکان تا سال 1393 و بعد ادامه داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار