18. آبان 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 7975
فرماندار نهاوند در نخستین روز از هفته بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای گفت: آموزش های فنی و حرفه ای همان کار اقتصاد مقاومتی را انجام می دهند.
آموزش های فنی و حرفه ای اقدامی شایسته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش شبنم ها، کریم حمیدوند ضمن رضایتمندی از برگزاری چنین دوره هایی افزود: آموزشهای فنی و حرفه ای همان کار  اقتصاد مقاومتی را انجام می دهند .

وی در حاشیه بازدید از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان نهاوند گفت: اینگونه آموزش ها برای راه اندازی مشاغل خانگی  و کار در منزل نیاز می باشد و می تواند هزینه های تولید را پایین آورده و کمک بسیار بزرگی به اقتصاد خانواده  نماید.

فرماندار نهاوند در ادامه افزود:  ما باید در راه اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد گام برداریم . ایشان آمادگی فرمانداری را جهت پرداخت تسهیلات برای کسانی که در روستاها اینگونه مشاغل و کارگاه های تولیدی را بصورت تعاونی راه اندازی کنند اعلام نموند.

شهبازی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خواهران نهاوند نیز درخصوص نحوهً آموزش کارآموزان ، حرفه های موجود توضیحاتی ارائه داد و افزود: که در پایان دوره آموزشی کارآموزان در دو مرحله آزمون تئوری و عملی مورد ارزشیابی قرار گرفته  که درصورت قبولی به آنان گواهینامه اعطا می شود.

 النتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار