6. مهر 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 7541
پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.
 درخشش اسامی 28 بانوی همدانی در پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر همدان

 به گزارش شبنم ها، در این مراسم که  با حضور سردار مجیدحسینی نماینده فرمانده کل سپاه پاسداران، فرماندهان، مدیران و منتخبین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و جمعی از بسیجیان در مجتمع انصار همدان برگزار شد از 28 بانوی همدانی در قشر های مخلف بسیج و سپاه تقدیر شد .

 گفتنی است جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده که همه ساله بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی نیروها و سازمان‌های نیروهای مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان و مدیران و رده موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد وحدت رویه، نظام‌مند کردن رده‌های برتر، ترغیب و تشویق برترین‌ها و رفع معایب  و نواقص در اجرای برنامه ها و انتخاب فرماندهان و مسئولان موفق‌ و معرفی الگوهای سازمانی و رده‌های برتر بسیج و سپاه در سطح استان است.

امسال از بین حدود 2500 رده، 96 رده از رده‌های برتر از بین پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، واحدهای بسیج دانش‌آموزی، گردان‌های بیت‌المقدس، شوراها و مجامع قشری، حوزه و پایگاه‌های قشری، سایت‌های بسیج، رده‌های ستادی سپاه، رده‌های فرماندهی، گردان‌های رزمی تیپ و...  انتخاب و معرفی شدند که از این تعداد 28 عنوان نصیب بانوان فعال و موفق شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار