10. بهمن 1394 - 11:39   |   کد مطلب: 9080
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت : در ایام دهه فجر امسال، همایش بزرگ هنرمندان و انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

 به گزارش شبنم ها ؛ داود ابوترابی ؛ تبریک فرارسیدن سالروز یوم الله دهه فجر اظهار داشت : اجرای مناسب برنامه های فرهنگی و هنری می تواند نقش موثری در ترویج و پاسداشت آرمان های والای  انقلاب اسلامی  در جامعه امروز ما داشته باشد.
وی افزود : از همین رو  در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان نیز در راستای اهداف متعالی انقلاب و تقویت فرهنگ اسلامی ایران اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری نموده تا در این ایام مبارک اوقات بیادماندنی را برای شهروندان عزیز رقم بزند .
ابوترابی  از  برگزاری همایش بزرگ هنرمندان خبر داد و گفت :  در سال " همدلی و همزبانی " مراسمی  با عنوان «همایش بزرگ هنرمندان و انقلاب اسلامی »   عصر روز  18 بهمن ماه  و با حضور اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه  و عموم مردم همدان   در محل سالن  اجتماعات مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی برگزاری « جشنواره نغمه ها و آواهای آسمانی » دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری این اداره  را از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام برشمرد و افزود :  در روز های 16 و 23 بهمن ماه نیز دو اجرای کنسرت موسیقی (پاپ ) با حضور هنرمندان مطرح کشوری در سالن سینما قدس همدان  خواهیم داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با اشاره به برگزاری دومین عصر« شعر انقلاب »  همدان در 12 بهمن ماه اظهار کرد :  در اولین روز از دهه مبارک فجر امسال دومین عصر «شعر انقلاب» همدان با حضور شاعران، ادیبان و اعضای انجمن های ادبی شهر همدان از ساعت 16 در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های  مراسم دهه فجر امسال اداره ارشاد با محوریت و مشارکت هنرمندان و عموم مردم و بر اساس ایجاد شادی و نشاط بیشتر در جامعه می باشد گفت : در همین راستا و از 13 تا 17 بهمن ماه برنامه « جنگ شادی» با حضور  هنرمندان برجسته همدان  و از ساعت 16  الی 18  در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهیدآوینی برای عموم مردم علاقمند و خانواده ها اجرا می گردد.
ابوترابی برپایی نمایشگاه عکس انقلاب با نمایش بیش از 50 عکس خاطره انگیز از حماسه آفرینی های  مردم  در ایام مبارزه با رژیم طاغوت را از دیگر برنامه های این اداره در ایام دهه فجر امسال عنوان نموده و افزود : این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه بصورت صبح و بعد از ظهر در محل گالری استاد محمود زنگنه مجتمع شهید آوینی میزبان علاقمندان می باشد.
وی در پایان تصریح کرد : برای علاقمندان به هنرهای  نمایش نیز دو اثر  « گل خندان ، علیمردان خان » کاری از گروه نمایشی « سرور »  و  نمایش  « ورود الاغ ممنوع » کاری از گروه نمایشی  « راسپینا» همدان  آماده اجرا شده که  اجرای صبح های این عزیزان ویژه مدارس و اجرای عصر آنها برای عموم و مخصوص خانواده ها  خواهد بود  که  از 13 تا 22 بهمن ماه همه روزه در ساعت 16 به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا  و سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی بروی ، اجرا  خواهند شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار