1. اسفند 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 9400
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با توجه به حمايت همه جانبه دولت خبيث و جنايتكار انگليس از ليست آقاي هاشمي رفسنجاني همه كانديدا ها در سطح استان همدان موضع سريع، صريح و شفاف خود را پيرامون آقاي هاشمي رفسنجاني اعلام نمايند تا مردم بتوانند در انتخاب اصلح تصميم لازم را بگیرند.
همه كانديداها موضع خود را در قبال هاشمی رفسنجانی اعلام کنند

به گزارش شبنم هابه نقل از  صبح الوند، با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 7 اسفند، تنور انتخابات گرم شده است اما برخی از جریانات و رسانه ها در همنوایی با جریان ضدانقلاب و نظام، در پی پیاده سازی طرح هایی هستند تا آرای مردم را به بازی بگیرند.

 بر همین اساس سایت ضد انقلاب بی بی سی فارسی به عنوان بنگاه خبر پراکنی انگلستان، طی روزهای اخیر در گزارشی، یک فرمول ریاضی جهت انتخابات خبرگان رهبری ارائه کرده که اصلاح طلبان و حامیان دولت بر اساس آن می توانند مانع ورود برخی از شخصیت ها به مجلس خبرگان شوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه در پاسخ به سوال خبرنگار صبح الوند، پیرامون اقدامات اخیر بی بی سی فارسی در قبال تبلیغ لیست هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: این روزها برخی از اصولگرا ها تبديل به اصلاح طلب و برخی اصلاح طلب ها تبديل به اصول گرا و بعضي هم اصول گرا و هم اصلاح طلب شده اند.

وی گفت: بنگاه خبر پراکنی استعمار پیر، انگلستان خبیث که طی روزهای گذشته به پوشش اخبار رد صلاحیت‌شدگان پرداخته بود؛ لیست خبرگان آقای هاشمی را درکانال تلگرامی خود منتشر کرده است.

ابوحمزه اظهار کرد: با این حساب باید باید با بصیرت در جاده انتخابات گام گذاشت.

وی افزود: از مردم بصير، هوشيار، دانا، ولايي و شهيد پرور درالمومنین همدان انتظار داریم در انتخاب افراد اصلح دقت و مشورت هاي لازم را با افراد امین جامعه بعمل آورند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خطاب به کاندیداها هم اظهار داشت: با توجه به حمايت همه جانبه دولت خبيث و جنايتكار انگليس از ليست آقاي هاشمي رفسنجاني همه كانديدا ها در سطح استان همدان موضع سريع، صريح و شفاف خود را پيرامون آقاي هاشمي رفسنجاني اعلام نمايند تا مردم بتوانند در انتخاب اصلح تصميم لازم را بگیرند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار