22. تير 1395 - 12:19   |   کد مطلب: 11070
حجاب زنان سلاح قدرتمندی است که دشمنان اسلام از آن می ترسند. حجاب دختران مسلمان فریاد باورهای اصیل و فریاد خدا پرستی است و دست مادرانی که پرورش دهنده دختران عفیف و محجب هستند لایق بوسیدن است.

به گزارش شبنم همدان دیروز عصر همزمان با سراسر کشور گردهمایی مدافعان حریم خانواده در شهر های استان برگزار شد.

بانوان محجبه با حضور حداکثری خود در بوستان ارم شهر همدان در سنگرهای حجاب و عفاف ایستادند و یک تنه فریاد یا زهرا سر دادند.  در این گردهمایی مسئولان شهری ، اعضای شورای شهر ، فرمانده سپاه ناحیه همدان و نماینده ولی فقیه در دانشگاههای همدان حضور داشتند. آیت الله رستمی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های همدان،  در این مراسم خطاب بانوان گفت: حجاب شما سلاح قدرتمندی است که دشمنان اسلام از آن می ترسند. وی حجاب زن مسلمان را فریاد باورهای اصیل و فریاد خدا پرستی تفسیر کرد و دست مادرانی را که پرورش دهنده دختران عفیف و محجب هستند لایق بوسه دانست. مراسم با اهدای گل به بانوان و دختران محجبه آغاز و با راهپیمایی شرکت کنندگان در بلوار ارم به سمت میدان قائم خاتمه یافت. در پایان مراسم بیانیه حجاب و عفاف در جمع شرکت کنندگان قرائت شد.

این گردهمایی در شهر ملایر با حضور مردم مومن  از پارک چمران آغاز و با پیمودن مسیر خیابان فخریه و خیابان دکتر بابک در بوستان سیفیه ملایر ختم شد. مدافعان حریم خانواده در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون "ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است، ارزنده ترین ارزش زن حفظ حجاب است" و "حجاب من امنیت من است" روز ملی عفاف و حجاب را گرامی داشتند. در پایان این مراسم به قید قرعه به 14 نفر از بانوان ملایری چادر مشکی اهدا شد.

در شهر رزن  این تجمع با حضور مسئولین  و استقبال گسترده ی اقشار و گروه های مختلف بانوان شهرستان در بوستان ملت رزن با حضور دختر شهید مدافع حرم ترابی کمال و سخنرانی حجت الاسلام عالمی از روحانیون حوزه ی علمیه قم برگزار شد.

بانوان مومن و باحجاب شهرستان نهاوند نیز دیروز عصر در  همایشی باشکوه در میدان ابوذر این شهرستان گرد هم آمدند. در این مراسم بانوان محجبه بانوان مومن و باحجاب شهرستان نهاوند به مناسبت روز عفاف و حجاب همایش باشکوهی را در میدان ابوذر این شهرستان برگزار کردند. امام‌جمعه نهاوند در بیاناتی با تأکید بر اینکه دشمنان بنیان خانواده را هدف گرفته اند؛ گفت: در جامعه اسلامی ما همه در مقابل عفاف و حجاب جامعه مسئول‌اند و وظیفه امروز زنان جامعه ما حفظ حجاب است تا بنیان خانواده مستحکم شود.

انتهای پیام / ن

تصاویر تکمیلی: 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار