9. دى 1399 - 11:23   |   کد مطلب: 20078
عضو شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با شبنم همدان:
پایبندی مردم به اصل نظام جمهوری اسلامی مهم ترین دستاورد حماسه 9 دی
عضو شورای شهر همدان در خصوص حماسه 9 دی اظهار داشت: مردم با حضور خود در میدان نشان دادند که اصل نظام برای آنها ارزشمند است و از خون شهیدانی که سالها برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده است پاسداری می کنند و به هیچ جریان داخلی یا خارجی اجازه خدشه دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمی دهند.

به گزارش شبنم همدان:

نرگس نوراله زاده عضو شورای اسلامی شهر همدان در مورد  فتنه سال 88 اظهار داشت: وقتی فتنه ای رخ میدهد تشخیص حق از باطل بسیار دشوار است و همه چیز مانند غباری در بین حق و باطل می ایستد و مانع تشخیص آن می شود. از این رو حضرت علی (ع) به مسلمانان توصیه می کنند در رزمان فتنه مانند شتر 2 ساله باشند.

 

نورله زاده افزود: این بدان معنی است که همانطور که شتر 2 ساله نه شیر می دهد و نه سواری، انسان نیز در زمان فتنه باید به گونه ای حرکت کند که از وی سوء استفاده نشود و به دلیلی تفکیک ناپذیری حق از باطل در زمان فتنه اگر مورد سوء استفاده طرف باطل قرار بگیریم مغبون و زیان دیده خواهیم شد.

 

وی در تأکید به روشنگری حماسه 9 دی بیان داشت: حماسه 9 دی در پی هتک حرمت به مقدسات رخ داد و  مردم برای صیانت از حرمت عاشورا و امام حسین به میدان آمدند .

 

نواله زاده اخاطرنشان کرد: اختلاف گرایش های سیاسی در حماسه آفرینان 9 دی و مردمی که به میدان آمده بودند نشان داد که مردم منشاء فتنه را تشخیص داده اند و دریافته اند که هدف فتنه گران حمله به مقدسات بوده است و دریافتند که یک جریان خاص طرفدار فتنه است و فتنه گران اصل نظام و ولایت مطلقه فقیه را نشانه گرفته اند.

عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: مردم با حضور خود در میدان نشان دادند که اصل نظام برای آنها ارزشمند است و از خون شهیدانی که سالها برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده است پاسداری می کنند و به هیچ جریان داخلی یا خارجی اجازه خدشه دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمی دهند. مردم با این حضور خود در میدان نشان دادند که برای انقلابی که برای به ثمر رسیدن آن خون جوانان را نثار کرده اند ارزش قائلند و شعار مردم در 9 دی 88 نشانگر پایبندی آنها به نظام و حرکت در خط ولایت فقیه بود.

 

وی تأکید کرد: وقتی مبنای یک حکومت مشخص باشد گرایشات سیاسی مختلف می توانند گرد یک حکومت واحد اسلامی و ولایت مدار جمع شوند و بر مبنای حکومت الهی گام بردارند.

 

عضو شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: مهم ترین دستاورد حماسه 9 دی ماه که باید همه جهانیان آن را آویزه گوش خود کنند این است که مردم هرجا احساس کنند اصل نظام در حال خدشه دار شدن است پا به عرصه می گذارند و از کلیت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار