24. مرداد 1395 - 13:21   |   کد مطلب: 11792
اقدامات غرورآفرین جوانان مسلمان در قلب ریو 2016 جلوه های زیبایی اسلام را به رخ جهانیان کشیده است.

به گزارش شبنم ها از همدان، اعظم مرادی صالح در یادداشتی به مناسبت برگزاری المیپک ریو 2016 در برزیل آورده است : 

تبلیغ اسلام در المپیک ریو ، تبلیغ اسلام در قلب ریو 2016 ، نمازخواندن ملی‌پوش والیبال در ریو و خبرهایی از این دست که در فضای مجازی دست به دست می چرخد ، موجی از غرور و عزت را برای هر ایرانی و نه بلکه هر مسلمان به ارمغان می آورد.

جوانان با غیرت ایرانی  حد و مرزی برای بیان و ابراز اعتقادات خود قائل نیستند و با تمام وجود در هر جای دنیا که باشند به ارزشهای خود احترام گذاشته و آزادانه آن را با رفتار و پوششان فریاد می زنند.

اگر چندین سال قبل در تاریخ این مرز و بوم جوانان غیور ما خونشان را هدیه انقلاب  و اسلام نمودند، اکنون و در مرحله  و عرصه دیگری جوانانی دیگر با الهام از جوانان دیروز که سرافرازانه رفتند تا عزت برایمان بماند غیرتمندانه  قد برافراشته اند. حال ، اینان که ادامه دهنده این راه پر افتخار هستند این گونه و به نحو احسن به ایفای وظایف خود می پردازند

این جوانان ، نه تنها به پرورش جسم خود پرداخته اند بلکه به پرورش روح خود نیز رسیده اند.

وقتی می بینیم و می شنویم که  یک بانوی ایرانی در این دوره از بازی ها  با چادری سیاه اما به سپیدی تمام ماه و پرچم به دست ، پیشرو گروه ایرانی است و همان چادر تمام حرف های ناگفته را می زند، و تمام دنیا را مبهوت خود می کند باید " آفرین " گفت،  باید "احسنت " گفت ، به این همه غرور و عزت و شرف یک دختر ایرانی.

این جوانان قبل از مسابقه و نبرد بازی را برده و برنده شده اند و مدال طلای "افتخار" را به گردن آویخته اند.

بله می شود در هر عرصه و کسوت و لباسی با اعتقادات قوی و یاری و استعانت از خدای متعال برای اسلام خدمت کرد.و استوار و سرافراز در مقابل برنامه هایی که دشمنان برای ایجاد موج اسلام هراسی در دنیا به راه انداخته اند، ایستادگی کرد.

جای مباهات است که علاوه بر جوانان رشید ایرانی ، جوانان سایر کشورهایی که در المپیک حضور دارند نیز به خوبی به وظایف مسلمانی خود عمل می کنند و با اخلاق و رفتار و همچنین وضع پوشش خود به همه نشان می دهند که اسلام یک دین دست و پا گیر و آنچه که غرب ادعا می کند، نیست ، بلکه یک دین سراسر آزادی بخش و عزت آفرین است.

اقداماتی که خواهران و برادران مسلمان ما در آن سوی مرزها و مقابل چشم هزاران تماشاچی از خود به نمایش می گذارند ، نماد صلح دوستی مسلمانان با همه ادیان است.

آمریکا و سردمداران کفر جهانی ، باید ببینند و بشنوند که با تمام هجمه هایی که علیه ایران و اسلام دارند و با تمام برنامه های اسلام هراسی و ایران هراسی که در جهان به راه می اندازد، نتیجه ای جز ناکامی ندارد و خدای متعال طبق وعده ای که داده است "اسلام " دین برحق است و اسلام و مسلمین روز به روز عزتمند و سرافراز می شوند و به امید خدا پرچم اسلام ناب محمدی همواره در هر نقطه از جهان  همواره در اهتزاز خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار