8. مرداد 1396 - 9:13   |   کد مطلب: 17877
در خصوص اشتغال متاسفانه روزانه با ادبیات زشتی در مورد آگهی استخدام بانوان رو برو می شویم ادبیاتی مثل خوش برخورد با روابط عمومی بالا و ظاهری آراسته و این ها یعنی دیده شدن زنیت یک بانو نه شخصیت و تخصص او .
اشتغال زنان,آگهی استخدام,استخدام بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

استخدام با روابط عمومی بالا و ظاهری آراسته یعنی استفاده از جنسیت زن برای دست یابی برخی مردان به اهداف اقتصادی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از بانوپرس : معصومه جزایری جامعه شناس اظهار داشت : متاسفانه با توجه به شرایطی که امروز در جامعه ما ایجاد شده عده ای از بانوان خصوصا دختران جوان ما فکر می کنند با رعایت نکردن حجاب و پوشیدن لباس های نا مناسب شرایط بهتری برای اشتغال و ازدواج خواهند داشت .

وی افزود : در خصوص ازدواج این افراد باید بگویم به دلیل بیشتر دیده شدن شاید شرایط ازدواج زودتر برایشان فراهم شود اما با بررسی دقیق تر حتما به این نتیجه می رسیم که نتیجه بیشتر این ازدواج ها یا انواع طلاق ها خواهد بود یا اگر دوام داشته باشد با مشکلات سختی مواجه خواهند شد .

جزایری گفت : در خصوص اشتغال هم متاسفانه روزانه با ادبیات زشتی در مورد آگهی استخدام بانوان رو برو می شویم ادبیاتی مثل خوش برخورد با روابط عمومی بالا و ظاهری آراسته و این ها یعنی دیده شدن زنیت یک بانو نه شخصیت و تخصص او .

این جامعه شناس تاکید کرد : این ادبیات در استخدام بانوان یعنی استفاده از جنسیت زن برای به رسیدن برخی مردان به اهداف اقتصادی خود یعنی زن باید هویت خود را برای کسب منافع مالی افراد قرار دهد و در مقابل اندکی هم پول دریافت کند و خوشال باشد که شاغل است و استقلال مالی دارد .

وی افزود : بانوان فهیم ما باید بیندیشند که چه چیز می دهند و در قبالش چه دریافت می کنند . بیندیشند که باید در برابر شخصیت و تخصص و کارایی درآمد داشته باشند نه در برابر جنسیت و خودآرایی .

انتهای پیام/ص

استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان استخدام زنان آگهی استخدام آگهی استخدام آگهی استخدام آگهی استخدام آگهی استخدام آگهی استخدام آگهی استخدام آگهی استخدام 

دیدگاه شما

آخرین اخبار