27. بهمن 1393 - 19:42   |   کد مطلب: 4984
رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان 'گفت:کتاب های بسیاری در قالب رشادت های شهدا نوشته شده اما به رشادت های خانواده های شهدا کمتر پرداخته شده که کتاب دختر شینا مصداق بارز تبعیت خانواده شهدا از سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.
«دختر شینا»، بهترین کتاب برای معرفی زندگی به سبک اسلامی ـ ایرانی است

 به گزارش شبنم ها، رییس جهاد دانشگاهی استان همدان در همایش تجلیل از دانشجویان برتر مسابقه کتابخوانی کتاب "دختر شینا "در دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: «دختر شینا»، بهترین کتاب برای معرفی زندگی به سبک اسلامی ـ ایرانی است

اسدی ضمن  تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه های استان همدان در مسابقه کتابخوانی «دختر شینا» شرکت کرده بودند گفت: قدردان زحمات و جان فشانی های شهیدان باشیم.

وی با تاکید براینکه مصداق بارز صحبت ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در زندگی شهدا قابل مشاهده است، عنوان کرد: کتاب های بسیاری در قالب رشادت های شهدا نوشته شده  اما به رشادت های خانواده های شهدا کمتر پرداخته شده که کتاب دختر شینا مصداق بارز تبعیت خانواده شهدا از سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

اسدی با اشاره به اینکه در کتاب دختر شینا عبادت و بندگی و احترام متقابل توسط خانواده شهید ستارابراهیمی فوق العاده است، گفت:این کتاب الگوی بی نظیری برای جامعه کنونی است چراکه سادگی، شجاعت و قناعت، مبارزه با مشکلات و تسلیم نشدن در برابر مشکلات، ایثار و از خود گذشتگی، لذت در کنار هم بودن و غیره از ویژگی های بارز زندگی خانواده شهید ستار ابراهیمی است که به خوبی در این کتاب به تصویر کشیده شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان با تاکید براینکه بهترین سبک و سیاق زندگی مربوط به زندگی شهدا و خانواده های شهدا است وبرای برون رفت از مشکلات کنونی جامعه باید سبک زندگی شهدا را الگو قرار داد یادآور شد: برای اجرای مسابقه کتابخوانی کتاب دختر شینا زحمات زیادی کشیده شد و در همین راستا هزار و ۵۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

 همچنین در این مراسم "معصومه ابراهیمی هژیر" فرزند شهید ستار ابراهیمی هژیر اظهار کرد : فرزندان شاهد با الگوگیری از پدران شهید خود باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

وی افزود :فرزندان شاهد با توجه به دیدگاه پدران و مادران خود می توانند از سیره و روش آنها در زندگی استفاده کنند و پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرو راه امام راحل باشند.

این فرزند شهید ادامه داد: با توجه به کمبودهای موجود، مردم ایران می توانند با عزم ملی و مدیریت جهادی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در بهبود شرایط اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشند.

گفتنی است  در پایان مراسم به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار