26. فروردين 1394 - 16:04   |   کد مطلب: 5569
همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان همدانی برگزار شد.
برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان در همدان

به گزارش شبنم ها، صبح امروز همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان همدانی به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت  زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن برگزار شد.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان مرکز استان با استقبال گسترده بانوان ورزشکار ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی همراه بود.

بیش از 500 بانوی ورزشکار در سالن فردوسی همدان گرد هم آمدند و در محیطی شاد، پر‌هیجان و دوستانه در کنار یکدیگر به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

در این همایش، جمعی از مسئولان استان از جمله شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس و نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نیز حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان، در این مراسم ضمن تبریک هفته زن اظهار کرد: ورزش بهترین، کم‎هزینه‌ترین و در دسترس‌ترین راهکار حفظ سلامتی بانوان است.

هادی سبزواری گفت: امروزه بسیاری از مشکلات جسمی و بیماری‌های روحی به دلیل کم‌تحرکی و کاهش روابط اجتماعی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش، کلید دستیابی به سلامت جسمی و روحی است، تصریح کرد: بهبود روابط اجتماعی، افزایش روحیه شادابی و نشاط و حل بهتر مشکلات از مزایای فعالیت ورزشی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان ادامه داد: هیئت ورزش‌های همگانی استان به منظور ترویج فرهنگ ورزش همگانی، استفاده اقشار مختلف جامعه از ورزش ارزان و در دسترس، اقدام به ایجاد ایستگاه‌های ورزشی در مناطق مختلف در دو بخش آقایان و بانوان کرده است.

وی گفت: در حال حاضر 20 ایستگاه ویژه بانوان و 40 ایستگاه ویژه آقایان در اکثر مناطق مرکز استان با حضور مربیان مجرب فعالیت می‌کنند.

سبزواری با بیان اینکه فرزندان با الگوگیری از والدین، آینده خود را می‌سازند، افزود: مادران می‌توانند در همه زمینه‌ها و حتی عرصه‌های ورزشی نیز الگوی مناسبی برای فرزندان خود باشند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم به بانوان حاضر در این همایش هدایایی از سوی شهرداری همدان اهدا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار