31. ارديبهشت 1394 - 10:48   |   کد مطلب: 5975
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ششمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی
برهنگی و بدحجابی مهم ترین ابزار دشمن علیه فرهنگ قرآن و اسلام
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه برهنگی، بدحجابی و بی حجابی مهم‌ترین ابزار دشمن علیه فرهنگ قرآن و اسلام است، گفت:وظیفه بانوان قرآنی این است که در برابر این حرکت شوم دشمن که زن را ابزار قرار داده است، مبارزه کنند.
 برهنگی و بدحجابی مهم ترین ابزار دشمن علیه فرهنگ قرآن و اسلام

به گزارش  شبنم ها به نقل از پایگاه تحلیلی خبری طنین یاس، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ششمین همایش بین المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی اظهار داشت: در آینده شاهد حضور فعالان زن قرآنی در جهان اسلام خواهیم بود.

وی افزود: ایران اسلامی کشور خادم و عامل قرآن است و این همایش با همت بانوان فعال قرآنی در ابعاد مختلف و مسائل علمی و آموزشی و مدیریتی برگزار شده است که امیدواریم دستاوردهای مهمی را خصوصا در راستای مطالبات رهبری داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی افزود: اگر زنان در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی انس بیشتری با قرآن داشته باشند، مسلما بهتر می توانند عمل کنند و اگر زن را به عنوان مدیر خانواده با قرآن انس پیدا کند دیگر سراغ ماهواره و برنامه های فاسد و انحراف کننده نمی رود.

محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: باید بفهمیم که دشمنان اسلام از چه طریق و ابزاری به دشمنی با قرآن و اسلام می پردازند و در مقابل آنها واکنش نشان دهیم، برهنگی، بدحجابی و بی حجابی مهم ترین ابزار دشمن علیه فرهنگ قرآن و اسلام است و وظیفه فعالان قرآنی خصوصا بانوان قرآنی این است که پرچم اهل بیت را به دست بگیرند و در برابر این حرکت شوم دشمن که زن را ابزار قرار داده است، مبارزه کنند.

برگزاری جلسات قرآنی، تحقیق و پژوهش و بالا رفتن عظمت قرآن از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود و باید به این نکته توجه کنیم که تنها جلسات و همایش های قرآنی کفایت نمی کند، بلکه باید راهکارهای عملیاتی را به دست آوریم و برای دستگاه های مختلف فرهنگی راهکار ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد در تمام برهه های تاریخ زنان همدوش مردان در صحنه بودند و برای استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره پیش قدم شدند و تجربه ثابت کرده که هر کاری که به زنان واگذار شود به نحوه احسنت اجرا شده است.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار