20. آبان 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 8007
6779 نفر در همدان برای زیارت اربعین ثبت‌‌نام کردند

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری فارس ، مجاهد بنی‌عامریان ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اربعین اباعبدالله (ع) این شهرستان اظهار کرد: هدف از برپایی این جلسه ساماندهی و تمرکز نهادهای مختلف برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر در سطح شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی کنگره بزرگ شیعیان است که پیام یکرنگی و وحدت را می‌رساند، گفت: در این هماهنگی حضور شهرستان همدان، نقطه عطفی برای استان است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان همدان گفت: همدان به عنوان مرکزیت استان برای خدمات‌رسانی باید امسال هماهنگی خاصی داشته باشد تا شاهد نظم خاصی در خدمات‌رسانی در این شهرستان باشیم.

وی در زمینه ساماندهی ثبت‌‌نام سازمان حج و زیارت نیز تصریح کرد: تاکنون در شهرستان همدان 6 هزار و 779 نفر برای زیارت اربعین امام حسین (ع) در سامانه سماح ثبت‌‌نام کرده‌اند و کسانی که برای اخذ ویزا اقدام نکرده‌اند به هیچ وجه نمی‌توانند از مرز خارج شوند.

بنی‌عامریان به موکب‌های مهم و اصلی مسیر همدان اشاره کرد و افزود: جورقان و خروجی سه‎راهی بهار مهمترین موکب‌های زوار است که باید از نظر سوخت، خودپردازها و تأمین آب و برق آمادگی لازم را از هر نظر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای اسکان زوار نیز سه مسجد فرهنگیان، الزهرا(س) و مسجدالمهدی حد فاصل شهرک فرهنگیان و میدان سپاه و همچنین نمایشگاه بین‌المللی استان همدان باید از هر نظر برای ساماندهی زوار اربعین حسینی آمادگی کامل داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار