25. بهمن 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 9312
نایب رئیس هیئت کبدی همدان گفت: هیئت کبدی همدان بانوان استان را اواخر بهمن ماه به مسابقات ساحلی و اسفندماه به مسابقات لیگ دسته یک اعزام خواهد کرد.
اعزام بانوان همدانی به مسابقات کبدی ساحلی و لیگ دسته یک

 به گزارش شبنم ها، مرضیه غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تیم‌های بانوان به مسابقات اظهار کرد: اواخر بهمن ماه اعزام بانوان به مسابقات ساحلی و اسفندماه اعزام به مسابقات لیگ دسته یک را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ساحلی بانوان از 28 بهمن ماه آغاز خواهد شد، گفت: تیم ساحلی با هدایت شهرزاد فارسی و سرپرستی مرضیه غفاری در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

نایب رئیس هیئت کبدی استان همدان افزود: راحله غفاری، عالیه اسدی، رابعه غفاری، زهرا توفیق، فاطمه الماسی، مائده پوراسکندری، مهتا بیجاری و حدیث قنبری ترکیب تیم ساحلی بانوان استان را تشکیل می‌دهد.

وی به اعزام بانوان به لیگ دسته یک اشاره کرد و ادامه داد: شهرزاد فارسی، عالیه اسدی، رابعه غفاری، زهرا توفیق، راحله غفاری، فاطمه الماسی، حدیث قنبری، مائده پور‌اسکندری، مهتا بیجاری، زهرا قیاسوند، مهین معصومی و فاطمه سلامی تشکیل دهنده تیم استان در لیگ دسته یک خواهند بود.

غفاری با بیان اینکه هدایت تیم بانوان را در لیگ دسته یک به عهده دارد اظهار کرد: فاطمه اسدی نیز سرپرست تیم را در لیگ برعهده دارد.

وی یادآور شد: 11 تا 14 اسفندماه مسابقات لیگ دسته یک پیگیری خواهد شد و به منظور حضور موفق در رقابت‌ها تمرینات سه بار در هفته و با نزدیک شدن به زمان اعزام‌ها تمرینات به صورت مداوم و هر روزه پیگیری می‌شود.

نایب رئیس هیئت کبدی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود بودجه و امکانات، برگزاری اردو‌های مداوم قبل از اعزام امکان‌پذیر نبود.

وی با تأکید بر اینکه در تیم‌های اعزامی بانوان از حضور ملی‌پوشان نیز بهره‌مند هستیم، گفت: رابعه غفاری، عالیه اسدی و راحله غفاری سه ملی‌پوش حاضر در تیم‌های اعزامی هستند.

غفاری ادامه داد: با وجود استعداد‌های کبدی و سطح بالای آمادگی تیم‌های بانوان استان برای حضور در مسابقات امید به راهیابی دوباره به لیگ برتر وجود دارد.

وی با اشاره به اعزام تیم کبدی آقایان به لیگ دسته یک بیان کرد: تیم کبدی شهر بهار به نمایندگی از استان برای حضور در مسابقات به اردبیل اعزام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار