20. دى 1395 - 12:38   |   کد مطلب: 14700
فال نیمه دوم دی ماه مجله موفقیت
فال نیمه دوم دی ماه خود را بخوانید
فال مجله موفقیت نیمه دوم دی ماه
فال,فال نیمه دوم دی ماه,مجله موفقیت,shabnamha.ir,afkl ih,شبنم همدان

به گزارش شبنم همدان به نقل از پورتال رنگی:

 

 

 

فال متولدین فروردین

ترسم که اشک در غم ما، پرده در شود *** وین راز سر به مهر، به عالم سمر شود
 مانند هر فصل که رنگ خود را دارد روزهای زندگی تو نیز رنگارنگ هستند. طی چند ماه آینده حسی زیبا شبیه به عشق را تجربه خواهی کرد. امسال برایت سالی پر خیر و برکت بوده و تغییرات خوبی در زندگی ات داشتی. چیزهای اضافی و افکار منفی را از ذهنت دور و تمرکزت را روی کارهایت بیشتر کن. در انجام کارهایت سهل انگاری و امروز و فردا نکن. سعی کن با برنامه ریزی عقب ماندگی های کار و زندگی ات را جبران کنی. برای پیشرفت اقتصادی زندگی ات پس انداز را فراموش نکن. انسان ماجراجویی هستی اما زیاد در زندگی دیگران سرک نکش. پایان هفته را با خانواده بگذران و لحظات خوشی را برای خودت و آنها رقم بزن. ورزش کن و بیشتر به فکر تناسب اندامت باش. در همه امور زندگی ات به خدا توکل کن.

فال متولدین اردیبهشت

گویند سنگ لعل شود در مقابل صبر *** آری شود ولیک، به خون جگر شود
 در این روزها مدام از این شاخه به شاخه دیگر می پری و هنوز نتوانسته ای تصمیم درست بگیری. انسان معتمدی را پیدا کن و با مشورت کرده و تصمیم نهایی را بگیر. تا چند هفته دیگر شرایطت عوض شده و پیشرفتی در زندگی و کار و تحصیلت به وجود خواهد آمد که موجب خوشحالی ات می شود. افرادی در کارهایی که پیش رو داری با تو مخالفت خواهند کرد. ولی تو توانایی این را داری که با منطق آنها را قانع کنی. جنگ و جدال را درمورد مسائل مهم کنار گذاشته و وقتی طرف مقابلت قدرت بیشتری دارد تو هم از سیاست بیشتری استفاده کن. باید سعی کنی افرادی که با تو مخالف هستند را با خودت همراه کنی. چراکه همکاری کردن از رقابت برایت بسیار مفیدتر است. صبور باش و با اراده قوی ادامه بده تا موفق شوی. با شجاعتی که تو داری حتما پیروز خواهی شد. استرس و افکار منفی را از خودت دور کرده و همواره آرامشت را حفظ کن.

فال متولدین خرداد

خواهم شدن به میکده گریان و دادخواه *** کز دست غم خلاص من آنجا، مگر شود
 اتفاقات چه خوب و چه بد برای همه ممکن است پیش بیایند. یک سیب را که بالا بیندازی چند چرخ می خورد تا به زمین برسد پس مثبت اندیش باش. دوست بسیار خوبی داری که همیشه و در تمام روزهای سخت کنارت بوده و به تو انرژی می دهد. قدرش را بدان و سعی کن خوشحالش کنی حتی اگر شده با خرید یک هدیه کوچک. در این ایام باید تصمیم بزرگی بگیری. با بزرگترهایت مشورت کن و بدان آنها بیشتر از هر کسی دلسوز تو هستند و بد تو را نمی خواهند. موانع کوچکی سر راهت هستند که باید با عقل و منطق آنها را برطرف کنی. به زودی با سعی و تلاشی که می کنی راهها برایت باز شده و شاهد موفقیت خواهی بود. به فکر سلامتی ات باش و رژیم غذایی مناسبی را رعایت کن. به فکر نزدیکان و خانواده ات هم باش. به آنها بیش از پیش توجه و محبت کن.

فال متولدین تیر

از هر کرانه، تیر دعا کرده ام روان *** باشد کزین میانه، یکی کارگر شود
 لازم است بار دیگر هدفهای بلندمدتت را مورد توجه قرار دهی و ببینی آیا آنها را به درستی انتخاب کرده ای یا نه؟ سپس با تلاش و اراده قوی هدفت را پیگیری کن. کارهایت را با شور و شوق شروع و این انرژی را تا پایان روز حفظ کن. در این روزها خودت و نزدیکانت می توانید با همین انرژی بیشتر مشکلات را حل کنید. افراد منفی باف ممکن است سعی کنن شما را دلسرد کنند. اما تو نگرانی و افکار منفی را کنار بگذار. وقتی از درستی کارت مطمئنی به حرف بقیه توجه نکن. البته می توانی درمورد آنها با خانواده ات مشورت کنی. همفکری و توکل به خدا می تواند باعث شود مشکلاتت زودتر و بهتر حل شوند. فروتن باش و جاه طلبی نکن. اگر درحال تحصیل هستی بیشتر به فکر درس هایت باش تا عقب نمانی. اگر احساس کسالت و خستگی می کنی لازم است کمی استراحت کنی. از رنگهای شاد استفاده کن تا حال روحی ات بهتر شود.

فال متولدین مرداد

ای جان، حدیث ما بر دلدار بازگوی *** اما چنان مگو که صبا را خبر شود
 فراموش نکن دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است پس لازم است صبور باشی و به خداوند توکل کنی. از افراط و تفریط دوری کن. با دقت و تامل تصمیم های مهم زندگی ات را بگیر. وظایفت را به خوبی انجام بده. به زودی به موفقیت خواهی رسید. شروعی دوباره زندگی ات را عوض خواهد کرد. مراقب فرصت ها باش تا آنها را از دست ندهی. همکاران و دوستان خوبی در کنارت هستند؛ قدر آنها را بدان. به پدر و مادرت احترام بگذار و با همه مهربان باش. آشنایی از تو درخواستی دارد، درخواستش را با دقت بررسی کن. خودخواه نباش و اگر با کسی قهر هستی برای آشتی کردن پیشقدم شو. موقع بحث به کسی تهمت نزن و آرامشت را حفظ کن. از هوش خود بیشتر استفاده کن. به یک میهمانی دعوت می شوی. اگر در آن شرکت کنی لحظه های خوبی را خواهی گذراند.

فال متولدین شهریور

در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب *** یارب مباد آنکه گدا معتبر شود
 هدف هایت را فراموش نکن. برای رسیدن به آنها تلاش بیشتری لازم است. سعی کن ابتدا به هدفهای کوچکت برسی و بعد هدفهای بزرگتر. خواسته ها و آرزوهای زیادی داری که بزودی به همه آنها خواهی رسید. اما قبل از آن لازم است مقدماتشان را فراهم کرده باشی. خداوند نعمتهای زیادی به تو داده شکرگزار آنها باش. اتفاقاتی خواهد افتاد که باعث سردرگمی تو می شود. خودت را وارد این اتفاقات نکرده و قضاوت بیجا نکن. دمدمی مزاج هستی که خوب نیست. نگاهت را به زندگی و موضوعات مختلف تغییر بده، آرام بوده و ثبات داشته باش. سخن چین نباش و غیبت دیگران را نکن. اگر تو غیبت دیگران را بکنی فرد دیگری هم غیبت تو را خواهد کرد. سعی کن شور و نشاط را به زندگی ات بیاوری و تا می توانی به معنویات توجه بیشتری کن تا به آرامش برسی. هنگامی که در خانواده مشکلی برای فردی پیش می آید همه افراد درگیر آن مسئله می شوند. اگر در خانواده شما هم فردی درگیر مشکلی شده، حتما به او کمک کن.

فال متولدین مهر

از کیمیای مهر تو، زر گشت روی من *** آری، به یمن لطف شما، خاک زر شود
 از نظر عاطفی ماه خوبی را شروع کرده ای. از خداوند سپاسگزار باش و همچنان به او توکل کن. فراموش نکن خداوند می تواند دری را باز کند که هیچ کس قادر به گشودنش نبوده و می تواند دری را ببندد که هیچ کس قادر به بستنش نبوده. به فکر خودت و خانواده ات باش و سعی کن آرامش را به خانواده بیاوری. انسانی هستی که به دنبال آزادی بوده و از محدودیت بیزاری. اما بدان گاهی همین محدودیت ها به نفع خودت بوده و می تواند باعث ایمنی تو در برابر خیلی مشکلات بعدی شود. موضوع مهمی پیش رو داری که باید برای آن تصمیم بگیری. برای گرفتن تصمیم درست حتما با فرد با تجربه ای مشورت کن. مراقب باش که کار اشتباهی انجام ندهی. چرا که یک اشتباه می تواند برایت دردسرهای زیادی درست کند. موقع رویارویی با مشکلات قوی باش و فراموش نکن انسانهای قدرتمند هرگز در برابر مشکلات تسلیم نمی شوند. پیشنهادهایی به تو خواهد شد اما به هر پیشنهادی نباید جواب مثبت داد. کاملا موضوع را بررسی کن تا تصمیم درستی بگیری.

فال متولدین آبان

بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی *** مقبول طبع مردم صاحب نظر شود
 اگر مشغول تحصیل هستی قدر زمان خود را بدان و بیشتر تلاش کن. متاهلین آخر هفته را به تفریح در کنار همسرشان اختصاص دهند و لحظات خوبی را بگذرانند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. زندگی را آسان بگیر و خودت را به خاطر مشکلات ناراحت نکن. امروز مسائل برایت مثل کوه بزرگ هستند اما خیالت کاملا راحت باشد چراکه به زودی می بینی این مسائل مانند کاه بوده اند و باعث خنده تو می شوند. تا می توانی به مردم خوبی کن. اما از حق و حقوق خودت هم نگذر. با تدبیر پیش برو تا نه خودت ناراحت شوی و نه دیگران از تو دلگیر شوند. از زندگی و روزگار گله مند نباش. صبر و حوصله ات را بیشتر کن. انسان با تجربه ای شده ای و قادری مسائل بزرگی که برایت پیش می آید را راحت تر از قبل حل کنی و در جاده پر دست انداز زندگی با مهارت کامل رانندگی کنی. هر کاری را برای رضای خدا انجام بده و در کار خیر تعلل نکن.

فال متولدین آذر

این سرکشی که در سر سرو بلند توست *** کی با تو دست کوته ما در کمر شود
 به تنهایی چند هندوانه را با یک دست برداشتن برایت سخت است. سرسختی را کنار گذاشته و به حرف بزرگترها گوش بده. عشق به آسانی می آید ولی به سختی می رود. به کسی که قدر تو را نمی داند دل نبند. در زمینه کاری موفقیتهایی در پیش داری. در این چند سال موانعی در سر راهت به وجود آمده که لازم است با کمک یک مشاور آنها را برطرف کنی. یک سفر غیر منتظره در پیش داری که حال روحی ات را خوب می کند. هنوز زود است که دیگران تو را تایید و تشویق کنند. از کاری که می کنی نهایت لذت را ببر. دست از تلاش برندار و بدان با توکل بر خداوند به موفقیت های بزرگی می رسی. خیلی جاها لازم است سکوت کنی و این سکوت به نفع تو خواهد بود. بهتر است بعضی روزها بیشتر گوش بدهی تا صحبت کنی و توضیح های اضافی بدهی. وجود گیاهان در محیطی که هستی می تواند انرژی مثبت زیادی به تو بدهد. پس این کار را بکن.

فال متولدین دی

حافظ چو نافه سر زلفش به دست توست *** دم درکش، ار نه باد صبا پرده در شود
 تولدت مبارک . فصل امتحانات است. محصلین و دانشجویان لازم است تلاش بیشتری به خرج دهند تا نتیجه لازم را به دست آورند. مثبت اندیش باش و از هر فرصتی برای تغییر دادن شریط استفاده کن. امیدوار باش چراکه امید بیشترین نیرو را به انسان می دهد. به خداوند توکل کن و در هیچ شرایطی ناامید نشو. کارها را به درستی انجام بده تا بتوانی اطمینان خاطر داشته باشی و همین اطمینان خاطر باعث موفقیت تو خواهد شد. اگر از نظر مالی شرایط خیلی خوبی نداری بیشتر کوشش کن تا این روزها بگذرد و همه چیز به حال عادی خود برگردد. مسائل و مشکلات زندگی پایانی ندارند. تو باید یاد بگیری با مشکلات روبرو شده و نهایتا پیروز شوی. میدان رقابت را خالی نکن و بیش از پیش تلاش کن تا به موفقیت برسی. رفتارت دوستانه باشد و با دیگران مهربان باش تا در نظر همگان عزیز باشی. اگر می خواهی در زندگی پیشرفت کنی باید خوش اخلاق باشی و انصاف را رعایت کنی چراکه اگر همیشه حق را به خودت بدهی دوستانت را از دست می دهی.

فال متولدین بهمن

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود
 داشتن تخیلات مثبت خوب است و می تواند باعث انجام کارهای بزرگی شود به شرط آنکه بیش از حد نباشد چون می تواند زمان تو را هدر دهد. در کارهای گروهی شرکت کن. این کار هم باعث پیشرفت و هم محبوبیت تو می شود. از محدودیت ها خسته شده ای و زود از کوره در می روی. موقع عصبانیت از خودت واکنشهای تندی نشان می دهی و زود هم فراموش می کنی. اما دیگران ممکن است مانند تو زود فراموش نکنند! مراقب این رفتارهایت باش چون باعث ناراحتی و دلخوری دیگران می شود و کم کم از اطرافت پراکنده می شوند. اگر با کسی قهر هستی پیشقدم شو و قهرها را به آشتی تبدیل کن. شبها زودتر بخواب و از روزهای تعطیل نهایت استفاده را ببر. برای انجام کارهایت برنامه ریزی کن و با صبر و حوصله به تک تک آنها رسیدگی کن. درست است که باید به فکر بقیه هم باشی اما قدری هم به نیازهای خودت توجه کن.

فال متولدین اسفند

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است *** بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود
 در این هفته سوالات زیادی به ذهنت می رسند. با صبوری به دنبال جواب هایشان باش. حواست به جیبت باشد و زیاد ولخرجی نکن تا در آینده دچار بی پولی نشوی. نزدیکانت را تشویق و تحسین کن و مشوق آنها در انجام کارهای خوبشان باش. وقت بیشتری را به خانواده ات اختصاص بده. می توانی آنها را به یک شام دعوت کنی و لحظات زیبایی را کنارشان بگذرانی. عکس گرفتن کار ساده ایست. در این لحظات خوش عکسهایی بگیر تا در آینده با دیدن آنها لذت برده و با یادشان شاد باشی. زیاد در دنیای تخیلات سرگرم نباش و در دنیای واقعی زندگی کن. برای رسیدن به خواسته هایت با فرد با تجربه ای مشورت کن تا راه صحیح را پیدا کنی. نگران هم نباش. امسال سال رسیدن به آرزوهایت است. به زودی خیلی از چیزها عوض می شود. پس احساس دلتنگی و ناامنی را کنار بگذار. با اینکه مسافرت را دوست داری ولی هنوز شرایط برای آن مساعد نیست. کوچکترین چیزی که باعث شادی ات می شود را از دست نده و از انرژی آن استفاده کن. کار جدیدی را شروع کن و مطمئن باش که اگر تلاش کنی حتما موفق می شوی.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار