7. اسفند 1393 - 7:57   |   کد مطلب: 5084
رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر گفت: نمایشگاه بانوان کارآفرین با همکاری شهرداری ملایر برای ارائه و فروش محصولات و صنایع دستی این بانوان در 32 غرفه افتتاح می‌شود.
نمایشگاه محصولات دستی بانوان کارآفرین ملایری برگزار می‌شود

به گزارش شبنم ها، محمد ضا بهاری با اشاره به اختتامیه جشنواره زمستانی استان همدان اظهار کرد: در راستای جشنواره زمستانی استان همدان سه برنامه جشنواره غذای محلی ملایر، نمایشگاه عکس آهنگ زندگی و مسابقه عکاسی طبیعت و فرهنگ ملایر اجرا شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر با اشاره مسابقه عکس طبیعت و فرهنگ ملایر عنوان کرد: در این مسابقه با همکاری سینمای جوان و موسسه همسفر پارس و با شرکت عکاسان ملایری برگزار شد.

 

وی افزود: در این مسابقه 100 عکس به مرکز فرستاده شد که در پایان خانم شیرین نصیری و آقایان رضا پایدارو حسین عبدالملکی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

بهاری گفت:جشنواره غذای محلی ملایر با هدف شناخت هر چه بهتر غذای محلی ملایر و معرفی این غذاها به گردشگران برگزار شد.

 

وی از افتتاح نمایشگاه بانوان کار آفرین در ملایر خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه بانوان کارآفرین با همکاری شهرداری ملایر برای ارائه و فروش محصولات و صنایع دستی این بانوان در طبقه زیرین پاساژ شهرداری ملایر افتتاح می‌شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر افزود: در این نمایشگاه و فروشگاه بانوان هنرمند آثار دستی خود را در زمینه‌های قلم زنی، سبدبافی، عروسک بافی، معرق و مشبک روی چوب، شیرینی خانگی، ترمه دوزی و چرم و جیر به معرض دید و فروش قرار می‌دهند.

 

وی با اشاره به تاریخ آغاز این نمایشگاه  گفت: این نمایشگاه در 32 غرفه از دهم اسفند ماه آغاز و تا پایان 15 فروردین ماه 1394 برقرار است.

منبع: ملایری ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار