5. آبان 1394 - 8:35   |   کد مطلب: 7785
جزئیات برنامه حضور کاروان شهدای گمنام از سوی نماینده کمیته جست و جوی مفقودین اعلام شد
برنامه حضور شهدا گمنام در استان همدان

 به گزارش شبنم ها، نماینده کمیته جست و جوی مفقودین با تشریح جزئیات مراسم استقبال از شهدای گمنام در استان اظهار کرد : مراسم استقبال از شهدای گمنام ساعت 16 و 45 دقیقه روز سه شنبه 5آبان ماه با ورود کاروان عاشورائیان امام عصر(عج) به روستای پیروز(پری ) آغاز شده و پس از مراسم استقبال و حضور در جمع مردم شهر زنگنه در ساعت 18 روز سه شنبه، این شهدا با حضور در دانشگاه ملی ملایرمورد استقبال دانشجویان و مردم ملایرقرار گرفته تا مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدا نیز در مسجد دانشگاه ملی در ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار شود.
وی افزود: صبح روز چهارشنبه 6 آبان ماه پیکرهای مطهر شهدا برای حضور در مراسم زیارت عاشورا به حوزه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(ع) منتقل شده و پس از این مراسم با اقامه نماز توسط آیت الله فاضلیان بر پیکرهای مطهر شهدا، مراسم تشییع و خاکسپاری یک تن از شهدای گمنام از ساعت 9 صبح آغاز و در حوزه علمیه امام علی(ع) به خاک سپرده خواهد شد.
این مقام مسئول با تشریح سایر برنامه ها ابراز کرد: کاروان عاشورائیان امام عصر(عج) ساعت 11 روز چهارشنبه وارد بخش شرا شده و پس از عبور از روستاهای خماجین، قشلاق علیا، قشلاق سفلی، فیروز آباد، دولت آباد، ورکش، آب انبار ،راهجرد، احمد اباد تپه، شیرین آباد، دیزج، بویاقچی، رزج، هیزج، امیر آباد کرد،احمد آباد شرا ، یکله و حضور در یادواره شهدای روستای عبدالرحیم، مهمان مردم شهر قهاوند می شوند.
 وی ادامه داد: کاروان شهدای گمنام 5 شنبه 7 آبان پس از عبور از روستای جیحون آباد ،بزنجرد ،نوده قره باغی ،میلاجرد سماوک ،بوبوک آبادویسرلو ، مورد استقبال مردم روستاهای سوباشی، قطار قوپی، قهورد علیا، چورمق، قراتلو، شیخ جراح، قرانقودره، قهورد سفلی قرار می گیرند.
زمردیان خاطر نشان کرد: یک تن از این شهدا نیز برای تشییع و خاکسپاری در ستاد سپاه استان به همدان منتقل شده تا ساعت 9 و نیم صبح در میدان امام زاده عبدالله (ع) بر دستان مردم دارالمجاهدین تشییع و در بین سبز پوشان سپاه به خاک سپرده شود .
وی پارک صبای گل تپه را سومین مکان برای خاکسپاری دوتن دیگر از شهدای گمنام برشمرد و گفت: این دو شهید معزز گمنام نیز ساعت 9 صبح روز جمعه از میدان خاتم الانبیا (ص) بر دستان پر مهر و قدردان این مردم تشییع و در این مکان به خاک سپرده خواهند شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار