7. آبان 1394 - 8:43   |   کد مطلب: 7827
بخشدار گل تپه در استان همدان با اشاره به اینکه بزودی گل تپه میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس می شودگفت: حضور با شکوه مردم در این مراسم نشان از دفاع از ارزش ها، باورها و اعتقادات اسلامی دارد.
حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا نشان دفاع از ارزش ها است

به گزارش شبنم ها، ابراهیم دهقانی خواه با اشاره به اینکه گل تپه در 7 آبان ماه امسال میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس می شود گفت:فرهنگ ایثار وشهادت در دین اسلام در بردارنده مجموعه ای از آگاهی ها،باورها،اعتقادات واعمالی است که موجب تقرب انسان به عالی ترین درجه کمال یعنی انتخاب آگاهانه مرگ در راه خدا می شود.

وی افزود: در نگرش اسلامی شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است .

دهقانی خواه ادامه داد: باید یاد شهدا را زنده نگاه داریم و به توصیه های آن ها عمل کنیم وادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

بخشدار گل تپه در  استان همدان اضافه کرد: همچنین باید گفت که فرهنگ ایثار وشهادت با اندیشه ها، الگو های اخلاقی ورفتاری برگرفته از قران، روایات و احادیث نیاز به یک شرایط و فضای مناسبی دارد تا مورد تامل وشناخت صحیح تمامی اقشار مردم در سطوح مختلف جامعه قرار گیرد وبا اقبال حداکثری روبرو شود.

وی در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای تشییع پیکر این دوشهید دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیکر شهیدان از میدان خاتم الانبیا تا بلوار فرهنگیان و در 8 روستای اطراف این منطقه تشییع ودر پارک صبا گل تپه خاک سپاری خواهند شد.

بخشدار گل تپه در ادامه بر حضور باشکوه و گسترده مردم در این مراسم تأکید و حضور در این مراسم را نشان از دفاع از ارزش ها، باورها و اعتقادات اسلامی عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار