24. آذر 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 8393
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید در راستای دوام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد، گفت: اهداف انقلاب اسلامی باید در قالب هنر و فرهنگ به نسل های آینده کشور منتقل شو
اهداف انقلاب اسلامی در قالب هنر به نسل های آینده کشور منتقل شود

به گزارش شبنم ها به نقل از  خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی تبار پیش از ظهر سه شنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر در استانداری همدان با بیان اینکه امسال باید همه اقشار در جشن پیروزی انقلاب حضور یابند، گفت: باید فضایی ایجاد شود که کسانی که دل در گرو این نظام دارند در صحنه حضور یابند.

الهی تبار با تاکید بر اینکه آرمان هایی که در ۱۰۰ سال اخیر آزادگان جهان در گوشه و کنار دنیا داشته اند با هزینه سنگینی در انقلاب ایران اسلامی به دست ما رسیده است، گفت: باید همه در راستای دوام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی به رویکرد برنامه های امسال دهه فجر اشاره کرد و گفت: رویکردهای فرهنگی، بصیرت افزایی، امیدآوری، خودباوری و مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی از مهمترین رویکردهای امسال برنامه های دهه فجر است که باید توسط کمیته ها پیگیری شود.

الهی تبار با تاکید بر اینکه برنامه ها باید دارای محتوا و مبتنی بر وحدت و وفاق ملی باشد و از جلوه های هنری به نحو احسن در آن استفاده شود، عنوان کرد: برنامه های امسال دهه فجر باید در راستای سیاست های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نحو مطلوب انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: باید فرمانداران و اعضای کمیته های دهه فجر طوری برنامه ریزی کنند که جناح های مختلف سیاسی با استفاده از فرصت به وجود آمده خدشه ای به برنامه ملی روز دهه فجر وارد نکنند.

الهی تبار با بیان اینکه اهداف بلند و بزرگ انقلاب اسلامی باید در قالب هنر و فرهنگ به نسل های آینده این کشور منتقل شود، گفت: بزرگانی چون آیت الله مدنی که نقش مهمی در هدایت مردم استان و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند نباید در برنامه های دهه فجر امسال به فراموشی سپره شوند.

وی همچنین با بیان اینکه امسال مردم استان در مراسم اربعین حسینی خوش درخشیدند، گفت: در استان همدان ۸  موکب از ۴۰ هزار زوار حسینی پذیرایی کردند.

وی عنوان کرد: هفته گذشته و در مسیر برگشت زوار از مراسم اربعین نیز بیش از ۲۴ هزار نفر در استان همدان پذیرایی شدند

دیدگاه شما

آخرین اخبار