4. آذر 1395 - 2:13   |   کد مطلب: 13771
به مناسبت هفته بسیج منتشر شد:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان بهار
سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعیفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، در بیانیه ای بر نقش آفرینی زنان بسیجی در انقلاب اسلامی تأکید کرد.
شبنم ها , afkl ih, بیانیه بسیج جامعه زنان , shabnamha.ir, هفته بسیج

به گزارش شبنم همدان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

﴿فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ﴾

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی می فرمایند: تا بسیج در این کشور هست، تا این روحیه‌ی صدق و صفا و خدمت بی‌مزد و منت در میان مردم ما بخصوص جوانان ما وجود دارد، دشمن هیچگونه لطمه‌ای به این انقلاب و به این نظام و به این کشور نمی تواند وارد کند. 4/ 9/ 1388

هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه ی حرکت عظیمی است که به وسیله ی امام راحل رحمه الله علیه در این کشور پایه گذاری شد و این حرکت در منطقه برای دیگر ملت ها الگو و سرمشق شده و به بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار تبدیل شده است که یادآور ایثار و شهامت دلیرمردان و شیرزنانی است که با تأسی به علمدار سرور و سالار شهیدان تحت امر ولایت در دفاع از اسلام سر از پا نمی شناسند.

اینک راست‌قامتان جبهه مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از بسیج و بسیجیان در عرصه مقابله با استکبار جهانی، صهیونیست بین‌الملل و فرزندان نامیمون آنها یعنی داعشیان و تکفیریان،  پیروز و سربلند بیرون آمده‌اند.  جوانان غیور جبهه مقاومت میدانند رمز ماندگاری و جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران ایستادگی در برابر ظلم و ستم طاغوتیان و استکبار جهانی است.

زن بسیجی که پرورش یافته ی مجاهدت و افتخارآفرینی اقیانوس بی کران فرهنگ فاطمی است با تأسی به حضرت خدیجه(سلام ا...) و حضرت زینب کبری (سلام ا... علیها) و با به کارگیری توانمندی‌ها و توانایی‌های زن مسلمان در تبیین اندیشه اسلام ناب محمدی و تربیت نیروهای انقلابی، راه  نفوذ دشمنان در اندیشه و قلب فرزندان این مرز و بوم را بسته است و اجازه «نفوذ» به دشمن را نخواهد داد.

همانگونه که  بنیان گذار شجره طیبه ی بسیج ، حضرت امام خمینی (ره) بطور تمام قد در برابر استکبار جهانی ایستادند و بدون هیچ ملاحظه ای ، فرمودند رژیم نامشروع صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید از بین برود و امریکا را شیطان بزرگ قلمداد نمودند، امروز نیز ما به تأسی از امام عزیزمان هرچه فریاد داریم بر سر امریکا میکشیم و با تمام وجود در مقابل او می ایستیم و به جهانیان اعلام می کنیم هرجا نشانى از امریکا باشد، سیه‏روزى و بدبختى بر مردم آن‏ سرزمین حاکم است.

بسیج جامعه زنان نقش پرچمداری زنان در انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و با اعتقاد به نقش تعیین کننده ی زنان در سرنوشت جامعه، به عنوان گسترده ترین تشکل مردمی زنان، رسالت اصلی خود را رسیدن به اهداف عالی انقلاب با پایبندی به اصول و شیوه های امام راحل رحمه ا... علیه و پیگیری مطالبات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می داند، و با استناد به فرمایشات معظم له و تأسی به مکتب نورانی اهل‌بیت(ع) و ضمن بزرگداشت هفته بسیج، با روحیه انقلابی و خدمتگزاری در مسیر رسیدن به اهداف عالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ی  توان خود را  به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاش و مجاهدتی در این مسیر دریغ نخواهد کرد و تا آخرین قطره خون از عزت و اقتدار حسینی بسیج پاسداری خواهد کرد.

انتهای پیام / ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار