18. مرداد 1394 - 5:48   |   کد مطلب: 6854
در پیام تبریک بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
خبرنگاران همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند
در پیام تبریک بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز خبرنگار آمده است:خبرنگاران طلایه دار در راه رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق تلاش می نمایند و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند.
خبرنگاران همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند

به گزارش شبنم ها به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه زنان طی پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
 ن و القلم و ما یسطرون سوگند به قلم و آنچه که می نگارد(قلم 1)
 17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي، هر سال بهانه ای است تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.

این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده‌ای است که برای دسترسی، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

روز خبرنگار روز حق‌نويسي با سلاح قلم و یادآور تلاش های مخلصانه انسان های آگاهی است كه بصيرت ملت و تصويرگر زمان‌‌اند و در راه دانایی جامعه قدم برمی دارند. اين روز بنابر فرمايش مقام معظم رهبری روز رعایت حریم قلم و اندیشه و یادآور حماسه‌آفرینی كساني است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند و یادمان نیکی است برای گرامیداشت شهدای خبرنگار بالاخص شهید صارمی كه ادامه راه اين شهيد مايه افتخار هر خبرنگار و مباهات ايران اسلامي است.

بسیج جامعه زنان کشور از طلایه داران این عرصه  که در راه رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق تلاش می نمایند و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند؛ تشکر نموده و تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، تقدیم تلاشگران عرصه خبر می نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار